Foto bij * 8 *

Ik ben van plan om het volgende hsje eens Jennifer p.o.v te doen, goed idee ofniet?
Schrijf in reactie :D (flower)


Enjoy(H)...

Jacob p.o.v

Eenmaal in Forks gearriveerd stopt ze bij een kleine stomerij. Ze stapt uit en vraagt of ik mee wil. Ik haal mijn schouders op en zei toen nee. Ze knikte en stak de straat over. Ze liep naar binnen, en toen kon ik het niet goed meer zien. Ik zuchtte eens, wie is die Damon? Haar vriendje? Na 5 minuten liep ze de deur uit. Ze liep richting de auto en deed de kofferbak open ze legde de 4 kledingzakken erin en deed de kofferbak weer toe. Ze liep weer naar de bestuurderskant en stapte in. Ze nam verward haar Iphone en zette hem in een speciale houder die in de auto was geïnstalleerd.
‘Wat is er?’ vroeg ik verward. Ze mompelde iets en drukte dan een nummer in. Het rinkelen kon je door de hele auto horen terwijl ze de auto startte. Ze keek verward, en mompelde maar ik kon er steeds ‘Wat doet mijn jurk daartussen?’ uit horen. Plots werd er opgenomen en een mannelijke stem nam op.
‘Hallo?’
‘Papa? Wat doet mijn jurk tussen je pakken?’
‘Owh dat, ja euhm vanavond is er weer een autosalon dus ik dacht dat je wel meewilde?’ Jennifer zuchtte er geergerd op.
‘En dan weer alleen zitten zeker? Ik dacht het niet’ en ze schudde haar hoofd.
‘En Jeffrey en Geoffrey dan? Die tweeling?’
‘Papa die lopen alleen maar achter me aan als twee puppies, daar heb ik niet echt zin in’
‘En die nieuwe vriend van je? Hij houdt toch van auto’s?’ ze keek me meteen aan.
‘Zou je dat willen?’ vroeg ze aan me. Ik haalde mijn schouders op.
‘Ja, lijkt me leuk’ ze glimlachte opgelucht en ging weer verder met haar vader.
‘Hij wil wel mee, maar hij moet een pak aan..’ zei ze dan denkend.
‘Je gaat toch naar Seattle, zoek daar een leuk pak’ ze glunderde.
‘Oké das een goed idee, papa kzie je vanavond. Ik hou van je’
‘Hou ook van jou lieverd’ en je hoorde de pieptoon als teken dat hij had neergelegd. Ze glunderde en keek me glimlachend aan. Ik werd er toch een beetje bang van.
‘Oké als we sneller zouden gaan kunnen we nog shoppen, en een leuk pak voor je zoeken’ en ze begon meer gas te geven. We reden nog altijd op de autosnelweg, en ze begon 180 km/u te rijden. Ik begon een beetje rond te kijken maar mijn ogen vielen altijd op haar. Ik bekeek haar eens goed, ze had prachtig blond haar en net groene met blauwe ogen. Ze droeg merkkleding met hoge hakken. Het was echt sexy. Plots boog ze zich over me heen om het kastje te openen. Ik ging wat achteruit zitten en ik zag dat ik haar string kon zien. Ik begon wat te blozen en bleef naar haar kont kijken. Ik zag dat ze een bundeltje vast had met allemaal telefoonnummers. Ze zocht een nummer en drukte het weer in haar Iphone. Er werd opgenomen door een vrouw.
‘Met Nina Richards’
‘Hallo, is Willy er?’
‘Ja, ik zal hem even geven’ je hoorde allemaal gerommel en dan een zware stem zeggen.
‘Hallo?’
‘Hoi Willy, Jenny hier. Euhm kan je me vanavond ergens heen brengen?’ vroeg ze iets twijfelend.
‘Dat autosalon?’
‘Ja, hoe weet je dat?’ vroeg ze verbaast.
‘Je vader had net gebeld en gevraagd of ik je kon brengen met je limo’ zei de man lachend. Ze begon ook te lachen.
‘Oké dan, zie je vanavond wel’
‘Tuurlijk miss Hopkins’ en je hoorde weer de pieptoon.
‘Vanavond worden we gebracht in stijl’ zei ze tegen me en wiebelde met haar wenkbrauwen. Ik glimlachte maar twijfelde toch.
‘Er zijn daar alleen maar rijke mensen en ik ben totaal niet rijk’ zei ik ietwat twijfelend.
‘Endan, al die dikke nekken kunnen de pot op’ zei ze dan grof. Ik begon te lachen, en ze lachte mee. Het was een prachtig geluid. Plots passeerden we een bordje, ‘Welcome in Seattle’. We reden nog even door en plots sloeg ze af een parking op, ze parkeerde en zette de auto uit. We stapten uit en ik zag dat we bij een Moter- en Auto speciaalzaak waren. We liepen samen naar binnen, ik keek verbaast rond.
‘Leef je uit’ zei ze en wenkte naar alle rijen vol met onderdelen.

Reageer (2)

  • Deem

    Snel verder!
    Ik hou van je verhaal (H)

    X

    1 decennium geleden
  • montymarijuana

    sne; veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen