Hoofdstuk 174
Hahaha, volgens mij kan Scorpius maar beter uit jullie buurt blijven als hij wil blijven leven.
En hier is dan het tweede deeltje van vandaag. Maar nu ga ik eerst met huiswerk en mijn andere stories bezig, en ik ga de chocoladetaart eten die we net hebben gebakken.
En hier is dan het tweede deeltje van vandaag. Maar nu ga ik eerst met huiswerk en mijn andere stories bezig, en ik ga de chocoladetaart eten die we net hebben gebakken.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (26)
ja. hij kan maar beter bij mij uit de buurt blijven.
1 decennium geledenmet punten in plaats van uitroeptekens klinkt het dreigender. in mijn hoofd in ieder geval wel..en mag ik oook een stukje chocoladetaart?
Max is lief!
1 decennium geledenLily moet het tegen James zeggen!
Dan gaat die Scorpius slaan!
Oeh en ik ga helpen!
Ik ga Scorpius slaan tot hij helemaal blauw ziet!
Ik bijt hem tot hij bloed en met mijn nagels pits ik zijn huid open!
daarna hang ik hem ondersteboven op in de martelkerkers van Vilder
en dan martel ik hem zolang tot hij zegt waarom hij zo doet!
Hij moet zeggen wat er aan de hand is met hem, ik dwing het hem!
en euhm, snel verder eh!
Haha,
1 decennium geledenMax lijkt echt zo'n Gaybestfriend dat iedereen wil hebben xd
IK WIL BESTE VRIENDEN ZIJN MET MAX!xd
Oh, 'nd btw: Ik vindt Scorpius nog steeds leuk xd(ik ben gewoon bevooroordeeld xd Ik stel scorpius voor met de looks van draco en daardoor zwymel ik dus altyd weg bij het beeld van scorpius xd)
Ik wil meer stukjes met scorpius!ö
Snel verder n,n <33
woehoe, go Max(H)
1 decennium geledenWoehoe,het hele verhaal gelezen in 3dagen
1 decennium geledenJeej! *trots*
en nu verder,hup!