Foto bij Hoofdstuk 171

Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd; wie is jullie lievelingspersonage? :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Amused

    Eerst was het Scor, maar die is nu nep gemeen aant doen en James beschermt nu zijn zusje, dus James(H)

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Aah, jeetje! Ik ben een halve dag niet online en jij hebt vijf deeltjes geschreven o.O En vijf deeltjes die zo ongelooflijk spannend zijn! Meisje, ik wil echt weten wat er met Scorpius aan de hand is! Gosh, ik probeer die kudoknop te vermorzelen maar hij wil niet meegeven!
    Wat is er aan de hand? Vertel vertel vertel vertel! Ik ben nieuwsgierig, ik wil dat je NU verdergaat!!!! Aah!!!!
    En, mijn favoriete personage... Ik zou het eigenlijk niet weten, eigenlijk vind ik ze allemaal heel cool. Ze hebben ieder zo'n eigen karakter, en dat vind ik helemaal geweldig :Y) Wat dat betreft, doe je het eigenlijk heel erg goed om het in de Harry Potter-sfeer te houden! Weet je, eigenlijk zou je dit moeten uitgeven :'D Ik zou het zeker doen als ik jou was!
    Maar nu moet je gauw verder :9~ Wedden dat Scorpius Lily probeert te behoeden voor iets? Ik weet dat ik dat al eerder heb gezegd, maar ik wil gewoon weten wat er is.
    Je staat trouwens op nummer 2 in de top vijf én je hebt 112 abo's!

    1 decennium geleden
  • Dellafaille

    LILY ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen