Yaaaay!

~Badness

'Zoeyitaah'

'Omygosh!' Schreeuwde Suzanne boos.
Ik liep naar Justin toe; 'Ben je oké?'
Hij stak zijn duim op.
'OME ARIE! Laat ons eruit nu!' Schreeuwde Linda boos.
We hoorde de deur. Ivana was er..
'Waar zitten Roxanne, Linda, Zoey, Chris & Suzanne? Ome Arie.'
We hoorde Arie B. in onze richting kommen. 'Hierzo in de kelder' klonk zijn bejaarde stem. Hij trok de kelder deur open en we hoorde en harde gil. Ivana viel bovenop Suzanne. 'Auw.' riep die. Ik liep naar Ivana toe en trok haar van Suzanne af. 'Die stomme bejaarde..' Riep Ivana boos. 'Sssstt! Zo laat ie ons er nooit uit.' En ik hield mijn vinger voor mijn mond. Het viel Ivana nu pas op dat Justin Bieber ook in de kelder lag want ze rende op hem af en besprong hem. 'En belieber!' Riep Justin uit zijn dak. Linda verhefde haar stem 'OME ARIE!' We hoorden de keukendeur met en klap dicht gaan. Chris & Roxanne zaten te bibberen achter in de kelder. 'Het komt goed hoor! We gaan actie voeren tegen die sucker..' Stelde ik ze gerust. Ivana begon te lachen om het woord sucker.. maar daar hadden we geen tijd voor. Ik begon onze tassen de door zoeken; Chris had 4 waterpistolen, Roxanne en doos met kaaskoekjes, Ivana en fototoestel en Suzanne en touw van 5 meter; Linda had en visnet, en ik en rozekoek. 'WTF? Wat moet je met en visnet op en verjaardag..?' Vroeg Ivana verbaasd. 'Chillen!' We keken haar raar aan. 'Oké Suus.. mag ik je touw?' Suzanne knikte en gaf haar touw. Ik sloeg haar touw netjes tegen de deur-knop aan, en gaf mijn roze koek aan Roxanne. 'Jij en Chris blijven hier.. en als Arie B komt bekogel je hem met koekjes!' Ze knikten braaf; 'Ik kies vier mensen die het waterpistool hebben; Ivana, Suzanne, Linda & Ik.' Ze knikten. 'Maar Ivana jij blijft hier voor de zekerheid.' 'Oke.' zei Ivana.
'En ik dan?' Zei Justin. 'Jij mag het visnet en je gaat met Suzanne, Linda & Mij mee goed?' Hij knikte en we maakte en plan.

;D

Reageer (1)

  • WitchElphaba

    Waarom moet ik met Chris in de kelder blijven zo komen wee er nooit uit xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen