Begin van de 3 wereldoorlog.
Niemand wist dat dit zou gebeuren niemand wist dat er zoveel mis kon gaan. Ik vertel je wat er gebeurd is
Kanë duböis een grote franse leider bedacht een regel meer huur meer belasting. Veel mensen werden arm en gingen in opstand Kanë was daar niet mee eens en plaatste een bom waar mensen een opstand. 700 doodde 1100 gewonden. Maar Amerika was daar niet mee eens en werd boos. Kanë moest geld betalen 10 miljard euro maar hij was er niet mee eens en ging naar andere landen en liet mensen daar ook geld betalen. Ook in Nederland maar wij werden boos. Frankrijk ook en verklaarde oorlog. Maar Frankrijk werkte samen met Rusland (want hun moesten ook nog veel schulden betalen) tegen Nederland, België, Duitsland en Engeland. Maar Frankrijk en Rusland waren sterker en wouden dat onze landen van hun werden. Dus alle mensen moesten weg net als de joden in de tweede wereld oorlog. Ze gooide bommen in onze landen om ons uit te roeien.
Mijn familie schuilt nu diep onder de grond. Ik kruip naar de andere kant van de kamer naar mijn vader. Ik leun tegen hem aan. “Twee weken geleden was ik nog gezellig met mijn vriendinnen aan het shoppen nu ben ik 10 meter onder de grond omdat we anders vermöord worden” zeg ik. Mijn vader hoest en lach zacht hij zit met zijn ogen dicht. “Mam hebben we nog wat te eten” zeg ik fluisterend. Mijn moeder schrikt wakker ze doet half haar ogen open. “Ik weet het niet lieverd” zegt ze. “BAM!” een harde knal knettert door onze oren. Ik zie de schrik in mijn zusjes ogen. Ze krampt helemaal in. Ik zie de pijn in haar ogen.
Reageer (1)
Omg.... dit is niet slecht hoor!
1 decennium geledenIk neem een abo, voor als je OOIT weer eens verder gaat....
O.O