Chapter 20
En nu keek hij mijn kant op. “En Junelle wat doen jouw ouders zijn het ook tovenaars?” “Ik uhmm..” Ja wat moest ik zeggen mijn ouders zijn ook tovenaars en zijn koning en koningin in een klein land in de dreuzel wereld? Dat klinkt ook nogal raar vind je niet. Hij zou me voor gek verklaren. Ik keek naar de rest en ze knikten dat ik het ze wel kon vertellen. “Nou..” Begon ik ongemakkelijk. “Mijn ouders zijn ook tovenaars” zei ik. “O en leven ze in een tovenaars leven of op een dreuzel manier?” “Ze leven op een dreuzel manier” zei ik een beetje zenuwachtig.
Ik weet dat ik hem kan vertrouwen aangezien ze zeiden dat ik het wel kon vertellen, maar iets in me zei dat ik dat beter niet kan doen? Voor zijn eigen best wil. “En ze werken zeker ook op een dreuzel manier?” Vroeg hij beleeft. “Uhmm ja eigenlijk wel” Zei ik. “En wat voor werk?” Hoorde ik hem aarzelend zeggen, omdat hij doorhad dat hij me onder vraagde. “Mijn ouders zijn Koning en Koningin in mijn land” zei ik. Hij keek me heel even verbaasd aan en keek toen naar de rest ze knikten naar hem dat het waar was. Hij keek nu naar mij “Dat is een flinke klus voor hun kiezen” Zei hij grappend. Duidelijk omdat hij niet wist wat hij moest zeggen. Zo had ik ook wel gereageerd als er opeens een prinses in mijn huis zat. “Tja daar zeg je me wel wat” Zei ik een beetje ongemakkelijk terug.
zoals jullie al gemerkt hebben -of nu merken- heb ik het meisje verandert ik vond haar zoiezo al niet echt passen bij Junelle en toen zag ik deze en die vond ik leuker (: -En ik heb een soort van cover gemaakt-. En ik heb net het laatste boek van Harry potter uitgelezen in 2en een halve dag en het boek heeft nog wel 541 bladzijdes. Snel hè ^^. Nog een leuke avond allemaal!
Reageer (1)
echt een heel mooi plaatje
1 decennium geledensnel verder.
xxxx