Foto bij 19. My first day...

Heeii,
heel erg bedankt voor jullie reacties:D
En ik heb weer nieuwe abo's:D, welkom btw hihi
Sorry dat ik zo lang niets geplaatst heb maar ik had een drukke week met 8 testen en so's, niet normaal!! En ik volleybal 5 x in de week.. dus vandaar hhihi maar nu heb ik vakantie (hoera) en ga ik veel stukjes plaatsen ik weet niet precies hoeveel maar ik heb nu wel alle tijd..

sorry dit hoofdstukje is een beetje saai..

oja, nog een vraagje, hoe zouden jullie het vinden als ik een keer uit Seth's pov schrijf?

veel plezier

19.

‘TRRIIINNGG’. Ik schrik wakker en zit gelijk rechtop. Naast mij ligt mijn wekker te gillen. Ik sta erop en rek me geluidloos uit. Vandaag is mijn eerste schooldag. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Ik hoop dat ik bij een van de jongens in de klas zit en het liefst bij Seth natuurlijk. Als ik aan hem denk krijg ik gelijk een grote glimlach op mijn gezicht. Hoe kan ik iemand in zo’n korte tijd al zo leuk vinden? Ik zucht en loop ongezien de overloop over naar de badkamer. Ik MOET elke ochtend douchen anders ben ik echt een wrak en ik wil natuurlijk wel een goede eerste indruk maken op school. Als ik klaar ben droog ik me af en ren snel naar mijn kamer. Ik trek mijn kast open en zoek naar iets basics. Iets dat niet opvalt maar ik wil ook niet ongezien door de school lopen als een loser. Uiteindelijk kies ik voor een mooie blauwe spijkerbroek met een leuke rood shirt en een wit vestje-achtig-iets. Daaronder draag ik zwarte pumps. Naast de jongens lijk ik namelijk zo klein. Ik denk dat ze allemaal wel minimaal rond de 1.90 zitten. Zelfs Jason is zo lang. Ik loop naar de spiegel en doe een beetje make-up op. Alleen een beetje mascara en wat oogpotlood. Dan vind ik het wel best. Ik kam haar en laat het lang over mijn schouders hangen. Ik verzamel mijn spullen en loop naar beneden om te ontbijten. Ik schuif aan en zie Embry en Jason een eetwedstrijd houden. Jak, dat ziet er echt te onsmakelijk uit. Ik kijk hun walgend aan. ‘Doe je ook mee, Sophie?’ vraagt Embry met volle mond. Ik schud snel nee en begin wat voor mezelf klaar te maken. Ik ben nooit zo’n grote eter geweest. ‘Heb je daar echt genoeg aan, zusje?’ vraagt Jason vol ongeloof. ‘Ja hoor’ ik glimlach. Om 8 uur vertrekken we. Jason en ik rijden mee met Embry’s auto. Als we op school zijn aangekomen loop ik gelijk door naar de receptie. Ik wil een beetje opschieten want ik wil niet straks de klas inkomen als iedereen er al is. Ik hou me liever een beetje op de achtergrond. De mevrouw achter de balie is wel erg aardig. Ze overhandigt me mijn kluisjessleutel, boeken en een plattegrond van de school. Dat laatste gooide ik gelijk in de prullenbank om de hoek. Ik grinnik, Embry leidt me vast wel rond als ik het hem vraag. Het is nog vroeg dus ik besluit nog even naar mijn kluisje te gaan om al mijn boeken daar te dumpen. Hopelijk zie ik Embry zo dan kan hij me mijn klaslokaal laten zien en me misschien nog rondleiden. ‘Hoi schoonheid’. Ik doe mijn kluisje dicht en draai me om.

Reageer (3)

  • JenniBieber

    Verderrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
    En ja je moet echt wel een keertje Seth pov doen!;)
    Xxx Jenniffer Black

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    who's that?(baby)
    snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen