Rachels Story # 3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Snél verder jij (:
1 decennium geledenMe Likeyy (:
++ sorry da'k vorige niet had gelezen :x maar dat is allemaal lies haar fout.
ze was op mn quizlet gegaan wnr ze hier was en zag dan dat er een bericht in mn gb stond van jou, & ja dan staat er niet meer 'je hebt een nieuw gastenboek reactie' fzu iets xd duuuus, haar fout (aa)
<3
oke ik hoop dat hij mijn reactie nu wel zet ;a want anders gooi ik mijn laptop door het raam naar buiten. grr
1 decennium geledenmaaruh dude je verhaal is zo leuk ^^ en ik vind je het jammer dat je alleen op vrijdag post, want dan moet ik te lang in spanning zitten ;a
Maar ik mag Paul absoluut niet dus laat haar alsjeblieft met Embry eindige ;a
Alright, het verhaal begint er echt in de vliegen hé. Ik vind het nu echt zo vreselijk voor Rachel. En ik zei toch dat er iets met Paul was, ik weet niet, je schreef zo raar over hem. I just sensed it. Eigelijk is dit hele inprentending ook wel zielig voor hem, maar op dit moment kan ik nog geen medelijden voor hem opbrengen want ik vind hem irritant. Emily is trouwens heel lief, net zoals het boek en ik vind Leah nice.
1 decennium geledenHah, ik ben echt een supervreselijke persoon maar ik moest lachen toen ik las dat Billy zich naar de veranda rolde omdat ik het per ongeluk letterlijk had genomen (en vergeten was dat die in een rolstoel zat). Ik verdien een klap op mijn hand, maar ik zit nog steeds te grinniken.
PS: Nu begin ik de vrijdag nog leuker te vinden ....