[7.4] How can I get her back?
'Mag, we zijn er.' Rustig stap ik uit en loop naar de ingang. Kellan loopt naast me en roept naar een van de uitsmijters. Terwijl hij aan het onderhandelen is om te zorgen dat we binnen komen, kijk ik rond. Opeens zie ik in de rij iemand die wel erg veel op Kevin, de broer van Nick, lijkt. Hij lijkt mij ook te zien en schrikt. Ik kijk nog een keer, en zie hem dan niet meer. Mijn schouders ophalend loop ik naar Kellan die me aan het wenken is. Zo te zien kan de avond beginnen.
Hey mensies!!! Sorry voor het een tijdje niet activeren van een hoofdstuk, maar ik was bezig met het andere verhaal en ik moest bedenken wat er hierin zou gebeuren en dan ook nog te veel schoolwerk+mijn verjaardag gister;) Maar nu is het vakantie!!! Hopelijk kan ik nog wat schrijven voor jullie;)
Love&Rockets
Hey mensies!!! Sorry voor het een tijdje niet activeren van een hoofdstuk, maar ik was bezig met het andere verhaal en ik moest bedenken wat er hierin zou gebeuren en dan ook nog te veel schoolwerk+mijn verjaardag gister;) Maar nu is het vakantie!!! Hopelijk kan ik nog wat schrijven voor jullie;)
Love&Rockets
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Er zijn nog geen reacties.