Foto bij Hoofdstuk 27.

^ wat vinden jullie van zijn haar?

We waren bij de schaatsbaan en gingen schaatsen huren. "kunnen jullie schaatsen?" vroeg ik aan de jongens. "ja" zeiden ze. We deden de schaatsen aan en gingen de baan op. Ze konden nog schaatsen ook, dat had ik niet gedacht. Opeens pakte Justin mijn hand en trok me mee. "Justin doe normaal, zo meteen val ik" gilde ik. "rustig maar, ik heb je" zei Justin. Hij pakte mijn andere hand ook vast waardoor ik mijn evenwicht verloor en tegen hem aan viel. We lagen allebei op het ijs. "ik dacht dat je me had" zei ik lachend. "sorry het spijt me" zei Justin en hij gaf me een kus. "ja, jullie twee" schreeuwde Chaz opeens. Justin haalde zijn lippen van de mijne af. "jaloers?" vroeg hij. "ja, ik wil nu" zei Chaz terwijl hij naar me toen kwam. "jammer dude, she's mine" zei Justin en hij pakte me hand vast. "alles kan kapot" zei Chaz lachend. "vergeet het maar" zei Justin en hij trok me weer weg.
"Zullen we even wat gaan drinken?" vroeg ik toen we allemaal weer bij elkaar stonden. "goed idee" zei Christian. We liepen naar het cafe en bestelde allemaal cola.

Reageer (2)

  • Sannnexo

    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • celinexJB

    Aahw cuties!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen