Thirteen
@Maritt Overbeek
"Waarom doet iemand zoiets?" Dean zit verward op mijn bed naar de sms'jes te staren. "Ja, iemand die mij blijkbaar haat of wraak wilt nemen." zeg ik en ik loop ijsberend door mijn kamer. "En jij krijgt geen sms'jes?" vraag ik aan Dean, en ik blijf even stilstaan. "Nee, en in jou sms'jes staan wel dingen over mij.." "Ja, ik vindt het echt vreemd." Ik stop met ijsberen en start mijn computer op. Kijken of ik nog een e-mail van ene S binnen heb gekregen. "Denk je dat het alleen bluf is of dat diegene het ook echt gaat doen?" vraagt Dean terwijl hij naar het beeldscherm staart. "Geen idee, ik hoop natuurlijk dat het bluf is, maar dat weet ik niet.." De computer is opgestart en ik klik mijn e-mail aan. Geen nieuwe berichten. "Gelukkig geen nieuwe berichten." zeg ik opgelucht en ik wil mijn msn opstarten. Op dat moment komt er een vakje in beeld dat ik een nieuwe e-mail heb. Ik verstijf en blijf naar het beeldscherm staren zonder iets te doen. "Maritt, ga je hem nog openen op wat?" hoor ik Dean zeggen maar ik blijf verstijfd zitten. Wat heeft S nu weer te zeggen..
Reageer (8)
Verder!! <3
1 decennium geledenSnel verder<33333
1 decennium geledenIk ben verslaafd aan jou story!!!!
<333
kuss'
snel verdeeerr
1 decennium geleden