3. Motieven.
Ik momperde: 'ALice belde. Ze werd ongerust toen je toekomst verdween.' Bella ogen werden groter. Ik zei:'Omdat ze de weerwolven niet kan zien weet je nog?' Bella zei niks.
Ik zei:'Ik maak je auto morgenochtend op tijd weer in orde, voor het geval je zelf naar school wilt rijden. Als je niet wilt als ik vanavond, moet je je raam dicht doen. Ik begrijp het wel.'
Bella loopte weer boos naar haar huis.
Bella en ik waren naar Renée gegaan. De zon scheen er elke dag. Ik had gezegd als ik aan een werkstuk moest werken. Bella vond het heel leuk om haar moeder weer te zien. Ze straalde helemaal. Van hoofd tot teen. Renée was ook heel aardig. En het was heel leuk om in haar gedachten te lezen. Ze ziet dingen anders.Renée had al haar aandacht op mij en Bella gericht. Phil was was druk bezig met het school honkbalteam. Dus ging ze maar goed op ons letten. Bella en Renée hadden ook veel gewandeld bij het bos. Volgens mij is Bella heel blij als ze naar haar moeder is geweest.
Hier in Forks is Victoria al weer gevlucht. En Emmett had ruzie met Paul meer voor de rest is alles goed gegaan.
Ik zei:'Wat ben je stil. Ben je misselijk van het vliegen?'
Bella zei:'Nee, ik voel me prima.'
ik zei:'vond je het jammer om weer naar huis te gaan?'
Bella zei:'Het was eerder een opluchting, geloof ik.'
Nu snapte ik er niks meer van. Bella vond het daar toch leuk. Ze straalde de hele tijd. Had ik iets verkeerds gedaan? Was ze misschien liever zonder mij gegaan? Ik was duizenden dingen op aan het sommen wat is verkeerd had gedaan. Ik keek Bella met een blik van hoe-zo-ben-je-blij-als-je-terug-bent?
Bella zei:'Renée is op sommigen punten veel......opmerkzamer als Charlie. Ik werd er bloednerveus van.' Ik moest lachen heb ik me daarom zo druk gemaakt? IK zei:'Je moeder heeft een interessante geest.Bijna kinderlijk,maar heel scherpzinnig. Ze ziet dingen anders dan wij.'
Sorry als ik ALWEER een kort hfd doe. Vergeef me, please.
Reageer (1)
Weer superr
1 decennium geledenSnel verderr
Kudoo !!
Xx meggie