Alsof die regen nog niet erg genoeg was...
En daar stond ik weer, Een verzopen katje met een bond muts die inmiddels wel van een in het water gesprongen konijn kon zijn!, voor de schooldeuren van een nou ja.. Simpele school. Mijn mascara was vast tot mijn kin uitgelopen & het leek vast net of ik in mijn broek had geplast.
Wat kon er nog meer fout gaan!
TRRRRIIINNGG!
Shit... Dat dus... ook nog te laat.. Weet je wat ik ga wel niet naar die stomme Nederlands les!
Ik liep met mijn piepende, verzopen all stars door de lange hallen van de school. naar de wc, een spiegel zoeken. Ik keek voor de tweede keer in een doodnormale spiegel maar die spiegel wed verziekt door mijn vreselijke gezicht! ik haat mezelf! Wat doe ik hier!
En zo kroop ik, in het hoekje van de dameswc's. Maar ja ben ik ? Waar is dat zelfverzekerde meisje van vroeger. Kijk nou hoe vriendloos ik erbij zit in een wc!
Maar misschien, heel misschien is er nog hoop. Ik had de klas en de mentoren en leraren nog niet gezien. Misschien waren die wel fantastisch!
En ik dacht.. ik dacht aan vroeger..
Vroeger... Vroeger was alles nog goed... Veel vriendinnen... Gezellige klas... ik barste in tranen uit. Ik wou.. ik wou dat... IK ER NIET WAS!
Reageer (3)
ga je nog een x verder schrijven?
1 decennium geledensnel verder <3
1 decennium geledenSpannend?
1 decennium geledenIk kom snel met een nieuw hoofdstuk want ik heb genoeg inspiratie!