ik ben een beetje inspirtatieloss

'Het spijt me voor al die nare en irritante reacties van de mensen.' Zei Justin toen hij de deur van zijn voor mijn opendeed. Ik stapte uit en rolde met zijn ogen. 'Weet je hoe vaak je dat al hebt gezegd?' Vroeg ik en hij knikte. De deur viel met een klap dicht. 'Ik vind het nog steeds zo stom dat ze dat deden.' Zei hij. We liepen samen naar mijn voordeur. We stonden tegenover elkaar voor de deur, net zoals je ziet in de meeste films. Ik keek hem glimlachend aan en hij glimlachte terug. 'Wil je misschien binnenkomen?' Vroeg ik. 'Ja, graag.' Zei Justin. Eigenlijk had ik niet moeten doen. Dan zou ik zijn zachten lippen voelen, voor waarschijnlijk langer dan 5 seconde. Ik deed de deur open en liep naar binnen. 'Lieverd, ben jij dat?' Riep mijn moeder. Oh ja, die kwamen vandaag terug. De voetstappen werder steeds harder. Mijn moeder keek van mij naar Justin en terug. 'Hey.' Zei ze toen maar. 'Hoi, mam.' Mompelde ik en hing mn jas op. Justin knikte beleefd naar m'n moeder en wist - zo te zien - niet wat hij moest doen. Mijn moeder liep weer naar de woonkamer. 'Dat was vaag.' Mompelde ik. 'Inderdaad.' 'Ga je mee naar boven?' Vroeg ik. 'En je vader?' Vroeg Justin. 'Ik ga zo wel naar hem toe. Anders wordt het nog vager.' Antwoordde ik. We liepen samen naar mijn kamer. Ik ging op mijn bed zitten en Justin kwam naast me zitten. 'Volgende keer gaan we wel iets anders doen. Niet met allemaal mensen.' Zei Justin. Volgende keer. Er kwam dus een volgende keer. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Justins ogen gleden over mijn kamer en stopte bij mijn Docking Station. Hij liep er naartoe en zetten een rustig nummer op. Ik herkende het nummer niet. Vast een nummer dat ik ergens in de charts zag staan en had gedownload omdat ik meer nummers op mn iPod wou. 'Mag ik deze dans van u?' Vroeg Justin en stak zijn hand uit. Glimlachend nam ik hem aan en liep met Justin naar een lege plek in mn kamer. Ik sloeg zijn armen om zijn nek en hij legze zijn handen op mijn onderrug. Samen slowden we op het nummer. 'Ik hou van jou.' Zei Justin. De vlindertjes vlogen weer door mijn buik. 'Ik ook van jou, Justin.'

Reageer (7)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen