Foto bij 004.

Honey Lynn Parker
Zuchtend loop ik de Mall binnen, waarom moest ik ook alweer zo nodig met Chaz afspreken. Ik vind hem niet eens leuk, hij had wel een super leuke lach. Of eerder grijns. Ik weet niet, ik weet niet eens meer echt hoe hij eruit ziet. Gosh, wat ben ik stom. Nou ja, gewoon hopen dat hij er nog niet is. Ik loop direct naar de balie als ik die Starbucks binnenloop. ‘Een frappucino, please..’ Nog geen minuut later krijg ik mijn koffie al in mijn handen geduwd, ‘thanks.’ Ik kijk even rond en zie dan een jongen met een jb-kapsel rondlopen. That should be him. Ik loop naar hem toe, ‘Chaz?’ Ik kijk hem vragend aan.. ‘Honey, ik was al bang dat je niet zou komen!’ Hij springt op en geeft me een knuffel, ik grinnik. ‘Wat?’ ‘Chaz, het is vijf voor drie. We hadden hier om drie uur afgesproken..’ Hij pakt zijn mobiel, en kijkt naar de klok die in de Starbucks hangt, weer kijkt hij naar zijn mobiel, klok, mobiel, klok, mobiel. ‘Fuck, hij staat een kwartier voor.’ Ik begin te lachen, ‘He! Lach je me nu uit!?’ roept hij nep verontwaardigd. Ik schud mijn hoofd, ‘nee, ik lach je gewoon toe.’ ‘Dan is het goed,’ en Chaz kijkt me tevreden aan. ‘So, why did you wanna meet me again?’ ‘Nou, eerst dacht ik; ze is freaking hot. Geloof me, dat ben je ook. Maar ik heb zo’n gevoel dat er voor jou niet meer in zit dan vrienden..’ Ghehe. ‘Yeah, you’re right.’ Hij kijkt me vrolijk aan, ‘dan worden we toch ook gewoon vrienden!’ Ik kijk hem glimlachend aan, ‘je bent niet goed.’ ‘Weet ik, je bent niet de eerste die dat zegt. Maar.. Wat gaan wij als eerste doen als beste vrienden?’ ‘Zo.. Beste vrienden? Heb ik een stap gemist?’ Ik kijk hem grijnzend aan, ‘jep, kom we gaan schoenen halen. Ik heb nieuwe Supra’s nodig.’ ‘Oeh.. Nice. Ik hou van schoenen.’ Zeg ik dromerig. ‘Maar eerst even mijn koffie, anders wordt ie koud.’ Chaz kijkt me raar aan, ‘uh.. wat is er Chaz?’ ‘Je hebt een frappucino.’ Ik kijk even naar mijn koffie in mijn hand, ‘jaa, je hebt gelijk. Let’s go shopping!’ Ik spring op en trek hem mee naar de schoenenwinkel, voor Supra’s of course. ‘Ghehe, je bent echt niet goed wijs jij.’ ‘Klopt. Problemen mee?’ ik kijk hem vragend aan, en trek een van mijn wenkbrauwen omhoog. ‘Ik zou niet durven..’ Ghehe. ‘Mooi.’ We lopen nu uit elkaar om te kijken naar alle schoenen, op een gegeven moment hoor ik Chaz gillen, ‘Honey, Honey! Kom!’ Ik ren naar hem toen, ‘waar is er brand?’ ‘Nergens, moet je deze schoenen zien!’ Mijn mond valt open, ‘wauw.. Die zijn echt amazing!’ ‘Dat dacht ik dus ook al,’ grijnst hij trots. ‘Passen dan!’ en ik prop de schoenen in zijn handen. ‘Ghehe. Eigenlijk wou ik meer toen ik je smste. Maar friends is oke. I guess?’ vraagt hij grijnzend, ‘Klopt.’ En ik kijk hem grijzend aan. ‘Trek die schoenen aan Chaz.’ Ik ben opgelucht dat Chaz er hetzelfde overdenkt. Nog maar twee te gaan, en dan Justin… Ik staar dromerig voor me uit.. ‘Honeeyyyy…’ Ik kijk verschrikt op, ‘ghehe. Je zat diep.’ Ik knik grijnzend, ‘soort van.’ ‘Aan wie dacht jij?’ ‘Uhm. Iemand?’ ‘Wie is die iemand?’ ‘Nou, die avond dat ik met jou zoende.. Heb ik met nog iemand gezoend.’ ‘Weet je zijn naam?’ ‘Jep, Justin.’ ‘Zeg alsjeblieft dat het niet mijn beste vriend is..’ ‘Wie is jouw beste vriend?’ ‘Justin Bieber.’ Ghehe. Ik grijns, zijn ogen worden groot. ‘HONEEYYYY!!’ ik kijk hem grijnzend, ‘you’ll be all right.’ Fluister ik hem toe. ‘Heb je nog meer jongens gezoend?’ Mijn grijns verdwijnt langzaam en ik wordt langzaam rood, ‘wie?’ Kreunt hij. ‘Uhm. Ene Christian en ene Ryan.’ Zijn ogen worden groot, ‘je maakt een geintje?’ ‘I wish I did.’ ‘Honey, dat zijn allemaal mijn beste vrienden.’ Dit keer is het mijn beurt dat mijn ogen groot worden, ‘you’ve got to be kidding me!?’ Chaz schudt langzaam zijn hoofd. ‘O god. Wat moet ik nu doen?’ vragend kijk ik Chaz aan, ‘sorry Honn, maar dit moet je echt zelf oplossen.’ ‘Yeah, I know.’ En ik zucht..



Sorry voor mijn soms engelse zinnen.
But I love die taal,
Leave comments,
Take an abo.
And don’t forget the Kudo’s.
Xoxo.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen