Foto bij 003.

Honey Lynn Parker
De bel gaat, we hebben nu wiskunde. Ik pak mijn tas en loop sloffend naar mijn kluis om mijn boeken te pakken. ‘Hoi schoonheid.’ Ik kijk op en ik zie daar Jason staan. Ik zucht en ga weer verder, ‘heb je zin om zaterdag wat te gaan doen?’ ‘Nee.’ ‘Zozo, niet zo goedgehumeurd ofzo?’ Ik kijk hem geïrriteerd aan, ‘Jason, hoe vaak heb ik al nee gezegd op je uitnodigingen om wat te gaan doen? Juist ja, elke keer weer. Iets van duizend keer dus, doe niet zo wanhopig en zoek iemand die jou ook leuk vind. Meisjes genoeg die je aan kwijlen, maar. Ik. Niet! Begrepen?’ Hij knikt een beetje, opgelucht zucht ik als hij weggaat. Nu maar hopen dat hij weg blijft. Jason is de populairste jongen van de school, en aangezien ik cheercaptain ben, ben ik dus de populairste meid van de school. Jammer genoeg.. Het is dat cheerleaden mijn leven is, want anders was ik er echt mee gekapt. Maar ja, het moet nou eenmaal zo. Ik loop het wiskunde lokaal binnen, en hoor mijn mentor gelijk roepen. ‘Mevrouw Parker, u bent weer te laat.’ ‘Dat is niet mijn probleem,’ mompel ik terug en ga zitten. Als ik ergens een schijt hekel aan heb, zijn het wel leraren die zeuren dat je te laat komt en wanneer zij te laat komen mag je er niets van zeggen. Kut leraren. Allemaal hetzelfde liedje. ‘Jaimy!’ Schreeuw ik door de klas, ze kijkt me vragend aan. ‘Ik moet je misschien iets vertellen… ‘Ghehe, ik zei het toch!’ ‘Jaja, ik stak mijn tong uit.’ Ik heb besloten om het haar toch wel te vertellen, ik bedoel ze kan het echt wel hoor. Ik moet het alleen specifiek tegen haar zeggen. Maar, ik zeg denk ik niet dat het dé Justin Bieber is. ‘En Honey, vertel jij ons eens even het antwoord op mijn vraag?’ ‘Welke vraag ook alweer?’ Het gezicht van Lincoln wordt grimmig, ‘wat is een mediaan?’ ‘Als ik het wist zou ik het u vertellen.’ Zijn gezicht wordt helemaal rood, ‘eruit Parker!’ ‘Waarom? Ik wist alleen het antwoord niet? Daarvoor bent u leraar, weet u nog?’ Lincoln wordt helemaal stil, en nog roder. Maar hij weet niets meer terug te zeggen, dus gaat hij verder met zijn les. Na nog drie van zulke lessen is school eindelijk afgelopen. Ik loop samen met Jaimy naar huis, ‘vertel..’ Zegt Jaimy vrolijk, ik wordt een beetje rood. ‘Nou, ik was niet helemaal thuis vrijdagnacht. Toen jij je had omgedraaid, werd ik ineens heel erg misselijk. Dus ben ik naar de wc’s gerend, toen kwam er een jongen die me hielp. Hij moet me naar de wc’s hebben zien rennen, want het was de meisjes wc waar ik in stond…’ ‘Wacht even,’ onderbreekt Jaimy mij. ‘Heb je het over Life?’ Ik knik, ‘lieverd, de wc’s zijn daar gemengd.’ Ik begin te lachen, ‘ik vond het al zo raar.’ Zeg ik lachend. ‘Ga nou verder!’ ‘Nou ja, toen nam hij me dus mee naar buiten aangezien iemand iets in mijn bier had gedaan. Maar ja, daar hebben we toen gezoend. En toen kreeg ik het smsje van jou, dus hij zag dat. En vroeg of ik met hem mee ging. En ik had vrij weinig keus, aangezien we met jou auto waren, en bij jou gingen slapen.’ Ik kijk haar even aan, en ze slaat haar hand voor haar mond. ‘O gosh, dat was ik helemaal vergeten!’ Jaja, Jaimy heeft een auto. She’s got luck. Haar ouders zijn stinkend rijk en ze mag van haar veertiende al naar school rijden, alleen naar school. Maar ja, ze komt dan lang Life en de mall. Dus wie kan het dan nog schelen dat je alleen van school naar huis mag rijden en weer terug? ‘Maar ga verder.’ Dringt ze me aan, ik neem een hap adem en vertel verder. ‘Nou, toen zijn we naar zijn hotel gegaan en heb ik bij hem in bed geslapen. Maar er is verder niet gebeurd ofzo, behalve dat we hebben gezoend dan.’ ‘Waarom zei je dat niet gelijk?’ ‘Als ik dat eens wist joh..’ Ik zucht, ik heb echt raar gedaan vanmiddag. ’t Maakt ook niet uit. Je hebt het me verteld. That’s where it’s me about.’ En ze geeft me een knuffel, we zijn bij het kruispunt waar ieder een andere kant op moet. ‘Bye, love you en alles!’ Gil ik haar nog na. *Bliepbliep* Oeehh.. Misschien smsje van Justin, denk ik hoopvol. Ik pak mijn mobiel uit de bekende plek en zie een onbekend nummer staan. Met kriebels in mijn buik open ik het smsje.
HEE HONEY,
SORRY DAT IK ZO LAAT SMS.
BUT I WANNA MEET YOU AGAIN.
XJE CHAZ.

Kutgodverteringtyfus. Hij wel, maar Justin niet? Het is ook allemaal niet eerlijk. Naja, wat maakt het ook uit.
HEE CHAZ,
MAAKT NIET UIT.
BIJ DE STARBUCKS @ THE MALL?
TOMORROW. 3 PM, ALLRIGHT?
XOXO, HONEY.


Allmaal m eve uitlache om mn slchte hfdstuk.
WHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
But drama is comming!
Leaf kudo’s and comments,
And deffiently take an abo!
Xoxo.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen