Foto bij 0 ~ Met mij zijn

Naam: Kate Gonsalvé
Leeftijd: 15 jaar (10-03-1995)
Hobby’s: Muziek luisteren, shoppen met mijn friends, gek doen af en toe, dansen
Muziek: Vanalles behalve klassiek
Vrienden: Alice, Esmee, Stefan, Nick








Ik voel me echt niet goed als ik het geluid van mijn irritante wekker hoor. Ik draai me om naar de wekker toe en sla met me hand op de wekker. In de hoop dat hij stopte. Ik bleef nog even liggen. Er werd gebonkt op me deur. En me broer David stond in de deuropening. ‘Moet je niet uit bed komen? Ik ga je moeder halen hoor’ hij lachte en liep toen weer weg. Ik sloeg met me hand op me voorhoofd en stapte snel uit bed in de hoop dat hij niet weer zo irritant ging doen. Ik pakte mijn kleren wat ik klaar had gelegd op mijn stoel op en liep ermee naar de badkamer. ‘Meid, je ziet een beetje bleek. Weet je zeker dat je je wel goed voelt?’ dat ging goed. Nu heb ik meer kans dat ik thuis mag blijven. Ik mag dan wel niets doen thuis, ik mag niet eens de televisie aanzetten, maar ik ben dan tenminste wel van school verlost. 'Ja, ik voel me niet helemaal lekker.Ook heel duizelig' Dat deel dat ik me niet lekker voelde was waar, maar ik was niet duizelig. Ik moest wel doen alsof ik het meende dus voelde aan mijn hoofd en probeerde te zitten. Me moeder kwam dichter naar me toe. 'Meid, ik bel je school wel. Ga maar weer in je bed liggen. Die laatste schooldag missen kan geen kwaad denk ik'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen