sorry, geen foto, ben nu aan het oppassen en wilde nog snel een hoofdstukje schrijven en online zetten.

Ik werd wakker van een straaltje zonlicht dat door het raam naar binnen kwam. ik draaide me om en schrok. "gek, ik schrik me dood" zei ik lachend tegen Justin. "sorry, maar je lag zo lief te slapen." zei hij en hij gaf me een kusje op mijn neus. "is de rest ook al wakker?" vroeg ik aan Justin, ik had ook zelf kunnen kijken maar ik lag wel lekker. "nee, Christian maakt wel de hele tijd geluid maar hij slaapt gewoon nog denk ik, Chaz vind jou bed wel erg lekker liggen en Ryan die snurkt" zei hij lachend. "dat laatste wilde ik niet weten eigenlijk" ik stond op. "wat ga je doen?" vroeg Justin en hij ging rechtop zitten. "ik ga broodjes afbakken en ontbijt maken" zei ik. "haha moet ik helpen?" "jij, koken? zullen we maar niet proberen" zei ik lachend. "ja, geen goede combinatie, ik blijf nog wel liggen" zei hij. Ik stond op en liep naar beneden. Ik opende alle kastjes om te kijken wat er allemaal was. Ik besloot om broodjes af te bakken, croissantjes te maken en vers brood te pakken. Ik had al het beleg al op de tafel staan toen Christian naar beneden kwam. Zijn oog zag er geelachtig uit. "je ziet er zo goed uit" zei hij lachend. Ik keek wat ik aan had, een sportbroekje en een hempje, mijn haar zat in een staart en ik had geen make-up op. "jij ook, in pyjama en dan dat oog, erg sexy" toen moestten we alle twee lachen. "ligt Justin weer te slapen?" vroeg ik aan Chris toen hij aan tafel was gaan zitten. "was die wakker dan?" kreeg ik als antwoord. Het begon al lekker te ruiken in de keuken. "moet je wat drinken?" ik liep naar de koelkast en deed hem open. "doe maar wat melk" ik pakte de melk en deed het in een mok. "hier" zei ik en ik gaf de mok aan Chris. De oven piepte als teken dat de broodjes en croissantjes klaar waren. "maak jij de rest even wakker?" vroeg ik aan Christian en hij stond op. "AAAHHHH" hoorde ik opeens en daarna kwam Ryan met een nat gezicht de keuken in gelopen. "wat moest dat kind van jou doen?" vroeg hij terwijl hij naar me toe kwam. "jullie wakker maken" antwoordde ik. "met water?" vroeg Ryan. "wat nee" ik begon te lachen en pakte een doek voor Ryan. "dank je" zei hij. Chaz, Chris en Justin kwamen ook naar beneden gelopen. Christian begon te lachen toen hij Ryan. "ik krijg jou nog wel kleine" zei Ryan. We gingen allemaal aan tafel zitten en begonnen te eten. "ik moet zeggen, het is eetbaar" zei Justin. "Sow, jij wilt dus zeggend at jij dacht dat ik niet kon koken?" zei ik en ik sloeg mijn armen over elkaar. "uhm.." "ja, dat bedoelde hij" zei Chaz. "niet waar" zei Justin. "what ever" zei ik lachend. "wat gaan we vandaag doen?" vroeg Christian. "jullie mogen kiezen, we kunnen gaan schaatsen of we kunnen gaan zwemmen" "Schaatsen, dat heb ik nog nooit gedaan" zei Christian. "ik kies ook voor schaatsen" zei Justin. "en jullie?" ik keek Chaz en Ryan aan. "wij ook" zeiden ze lachend.

Reageer (1)

  • celinexJB

    Hahahahahah geniaalee story!! Xx' loveyaa

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen