Foto bij The seven doors 22

Ik weet dat het lang geleden is maar hier is de volgende.

Ze hadden zich dus verscholen in een grot en waren aan (het proberen) plannen te beramen.
Foto toont het uitzicht van de grot xD

"Als die voorspelling ons allemaal kan redden en die zegt iets over een leger vereningen, denk ik dat we dat het beste is dat we kunnen doen."
Deze logische uitleg kwam vreemd genoeg van Skipper. Arthur gaf geen antwoord, maar aangezien hij als er iets op aan te merken was, hij dat vast en zeker gedaan had, kon zijn zwijgen als instemming geinterpreteerd worden.
"Ja dat is misschien het beste dat we kunnen doen," zei Sara toen niemand anders reageerde, "alleen hoe doen we dat? Naar wat ik tot hier toe gehoord heb, is men ofwel aan onze kant ofwel aan die van de vuurheer, dus waar halen we dat leger vandaan voor we het kunnen verenigen?"
Arthur maakte een vreemd geluid achter haar. Waarschijnlijk wou hij dat hij degene was die kritiek op Skippers idee kon leveren.
"Ik denk dat ik dat wel weet," zei Dara, "naar alle waarschijnlijkheid moeten die via de andere deuren gehaald worden."
"Uit andere werelden! Ook dat nog," protesteerde Arthur," ik ben nog niet bekomen van mijn landing hier en jullie willen me al ergens anders heen sturen. Stuur hem maar," waarschijnlijk gebaarde hij naar Skipper, "Het is zijn idee en het is ook nog eens zijn schuld dat ik hier ben."
"Als het nodig is om hier een eind aan te maken dan ga ik," zei Sara vastberaden.
"Neem daar eens een voorbeeld aan," snoof Skipper. "Ophouden jullie!!!" schreewde Rippertjiep en voor een muis was hij heel indrukwekkend.
"Volgens mij moeten jullie niets eens die deur door, hier is al werk genoeg met dat vereningen," dat was Rodza.
"Jij houd ook je bek!" riep Dara, maar het bewees enkel dat Rodza voor deze keer gelijk had.

Reageer (1)

  • katl1

    Geniale afbeelding!

    Maar hoe gaan ze dan aan hun leger raken, als ze niet naar die andere werelden gaan?

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen