Lekker begin van wat een fantastische dag zou moeten worden zeg!
"Mam! ik ga! de bus is er al!" "Wacht nog even!", net als ik op het punt sta van een fantastisch nieuw begin (de middelbare school, komt mijn moeder zich er weer even mee bemoeien om zich te gedragen als een... Euhh... MOEDER...
Ik kijk in de spiegel. Ik zie een niet echt mooi, maar wel tevreden meisje met blond haar en fel blauwe ogen, ook niet echt een sixpack maar eerder een stuk spek!
Daar komt mijn moeder van de trap denderen.
"Meid, ben jezelf, maak er een leuke en gezellige dag van en ga ervoor!"
"Bedankt mam je bent de beste! Ik moet nu echt gaan ik ben misschien al wel te laat!"
Daar loop ik dan... Een meisje met een wit bond mutsje en witte sjaal in de stromende regen, een bijna brugpieper op zoek naar een bushalte, how stupid!
Aha daar! ik ren naar het rood, versleten en met graffiti bespoten bushokje toe.
Ik glij met mijn vingers langs de tijden lijst.
Laatste bus... 8.00
En het is nu... Shit 8.10
Wat moet ik nu doen? De school is minstens drie kilometer verderop!
Wat! Rennen? In de regen! Jeetje lekker begin van wat een fantastische dag zou moeten worden zeg!
Wat nu?!
Reageer (1)
loveit(H)
1 decennium geleden