Foto bij hoofdstuk 10.

elena pov.
ik liet net een enorme brul horen uit men keel en die bloedzuiger brengt het meisje naar emeley die geschokt naar me kijkt. ik spring op de vampier en zet men tanden in zen nek terwijl het meisje hysteries begint te gillen. dan word ik van de bloedzuiger getrokken door jacob en sam. ik grom kwaad naar hun wat hebben zij?!!dan stapt paul naar voren."elena niet doen hij is een vriend."zegt paul kalm. ik voel verdriet door men lichaam stromen dat ik de vampier niet mag doden het gaat helemaal tegen men natuur in!! ik piep pijnlijk. het is alsof er een mes men rib doorboort iedereen van men familie krijgt een enorme pijn als ze geen vampier doden. ik piep weer pijnlijk en leg me pijnlijk op de grond. paul kijkt me geschokt aan en loopt naar me toe ondertussen ruik allemaal nieuwe vampiers hier. "je zoon heeft de belofte gebroken!!"roept billy kwaad naar een blonde man. "ik zag het aan het begin ze is een amore!door jullie zijn er een paar amores gestorven omdat zij jullie holpen!!"roept hij kwaad. "laat het ons goed maken."zegt de man beleefd. billy knikt woedend en komt nu naar mij toe. "elena je moet zo snel mogelijk etrug veranderen zodat de dokter je kan helpen."zegt billy kalm. ik knik met men hoofd en stormpel naar de bosjes en voel men vertrouwde lichaam. ik zie hoe emeley naar me toe rent met een laken en het me ermee omringt. ik voel het warme bloed langs men borstkas lopen. ik zie hoe paul naar me toe rent met tranen in zen ogen en hij me optild. hij loopt naar het huisje terwijl me ogen dichtvallen.

Reageer (1)

  • feelingsx

    jou verhaal is echt mooi!
    wil je aub snel verder gaan!
    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen