Hoofdstuk 169
Nog eentje, hoewel ik niet zeker weet of dit de derde of de eerste van vandaag is. Ik zit gewoon veel te laat nog achter de computer, het is twaalf uur. x'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
hahahah James heeft humor
1 decennium geledenmaar waarom slaat scorpius niet terug? hij vind zeker ook dat hij het verdient heeft stoute Scorpius
xxx missDesperado
één klap maar?
1 decennium geledendat is toch niet genoeg?!?
ik ben slecht
Hehehe
1 decennium geledenOke nu zit iki hier te grinniken hehehe
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Oke ik weet niet waarom, maar ik moet echt hard lachen door dit hoofdstuk :'D
Haha, waarom vind ik Jipster (Wiarda ) haar reacties toch zo geweldig?
1 decennium geledenZe heeft wel gelijk, en waarom dat ga ik nu uitlegge :p (tijd genoeg, ik zit ziek thuis)
_________________________________________________
Scorpius doet niets omdat hij nog van Lily houdt en hij vindt dat hij dit pak rammel verdient omdat hij Lily heeft gekwetst.
Maar ergens vindt hij ook niet dat hij dit heeft verdiend omdat hij Lily gekwetst heeft om haar te beschermen.
Scorpius wil haar beschermen tegen zijn slechte vrienden. Stiekem houdt hij nog wel van Lily en dat zal ze binnenkort wel weten.
Ik weet dit omdat Harry dit ook ooit heeft gedaan.
In het 6de boek zegt hij tegen Ginny dat hij niet meer met haar mag omgaan omdat Voldie iedereen waar hij van houdt vermoord ofzoo..
Maar het boek daarna weet je direct dat ze eigenlijk elkaar nog heel graag zien en dat ze niet zonder elkaar kunnen, Harry gaat eerst Voldie vermoorden en dan komt alles goed.
Maar zo veel moet Scor niet doen, hij moet alleen breken met zijn slechte vrienden.
_______________________________________________________
Dus binnenkort gaat het terug goed komen.
En anders stuur ik al mijn onderdanen op je af
Ahh Albus leg het uit voor James straf krijgt
1 decennium geledenSnel verder