Foto bij Hoofdstuk 167

Ghehe, ik vind jullie geweldig. :'D

En nog een keertje bedankt Jipster. Als je in de spotlight kijkt zul je zien waarom. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Jiles

    Ja Albus heeft gelijk,
    het is wel vals van Scorpius!
    Maar ik denk echt dat het gewoon is om haar te beschermen!
    En dat die vrienden er ook iets mee te maken hebben!!
    Snel verder!! (A)

    1 decennium geleden
  • Phique

    Snel verder schrijven, het is te spannend <3

    1 decennium geleden
  • katl1

    Arme Lily
    Snle verder!

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Hahaa, graag gedaan hoor(A)

    Zit nu achter de trage, oude pc van me moeder, kan ik nog een keer kudoën(A)

    Detective Jip heeft een nieuw, klein zinnetje ontdekt in Albus' hoofd.

    Deze vakantie deed hij nog alsof de hele wereld om Lily draaide, en een week later maakte hij het opeens uit.

    Ik heb zomaar het gevoel dat hij het "doen alsof" in het verkeerde deel vd zin heeft geplaatst. Volgens mij is het "uitmaken" meer een toneelspel van zijn kant dan het houden van. Net als New Moon.
    JA! Daarom komt het me zo bekend voor!

    Hij maakt het uit met het meest harde gezicht om haar te beschermen. Een rechte breuk, zodat ze er makkelijker overheen kon komen en daarom verder kan gaan met haar leven.
    En zo is zij minder slachtoffer aan Scorpius' vrienden hun kwade plannetjes...

    Máár, zo kom ik in de knoei met mijn andere "Roei de Potters uit"-theorie.
    Waarom zou hij willen dat hij Lily loslaat als hij alle Potters weg moet krijgen?
    WACHT! Het klopt weer. Hij wilt niet dat Lily zo dichtbij hem is. Als hij haar aan het lijntje houdt kan hij een stuk dichterbij haar zijn (figuurlijk) en dan meer methaar uithalen (oké, niet doordenken -.-) dan dat ze vrij is. Als ze vrij is heeft ze de keuze te vluchten en is daardoor sterker dan dat ze bescherming van iemand moet krijgen die haar weg moet gaan jagen.

    Oké, mijn theorieën gaan alle kanten op. Ik heb zelfs al een document met allemaal bewijsstukken en opsommingen, alleen maar om je verhaal te ontcijferen voordat je het hebt geschreven(A)

    Want normaal doorzie ik verhalen echt meteen, maar deze is echt ontzettend belachelijk lastig...

    Maar ik ga weer door met belachelijk veel dingen doorzoeken (kortom, je hele verhaal uitpluizen)

    Snel Verdaah(H)

    1 decennium geleden
  • anothergirl

    ik weet wel cker dat het met die "vrienden" te maken heeft...

    maar love your story snel verder!!:D:D(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen