elena pov.
ik word wakker van een piepend geluid. ik voel direct met men voeten wat het is en dan weet ik verschrikt dat het eenn wolf is. maar toch voel ik een aantrekkings kracht met de wolf. het is alsof ik naar de wolf toe word gezogen. zou hij ook een shapeshifter zijn net als ik? ik kan niet langer denken want hoor ik angstaanjagende grommen maar ik ben niet bang maar sta op. ik hoor hoe de wolf piept naar de andere. ik stap recht naar de wolf toe ik wil voelen naar zen vacht. hij wil een stap achteruit doen. "wacht blijf alsjeblieft."zeg ik smeekend. wat ik totaal niet verwachtte was dat hij naar me luisterde. ik zet nog een paar stappen en steek men hand uiten wrijf langs zen snuit naar boven. wrijvend over zen zachte vacht. dan hoor ik wer die grommen maar ik kaats niet terug ik heb vele engere wolven gehoord. hij is veel kleinere dan de wolven die ik heb gekend in spanje. "je bent zacht.wil je terug veranderen dan kan ik je zien als mens vorm."vraag ik voorzichtjes. ik voel hoe de wolven voor mij verbaasd zijn. "jullie ook dan kunnen jullie dingen zeggen die ik versta."zeg ik kijkend naar hun richting. ik voel hun verwarring en en twijfeling. "wees maar niet bang ik weet alles van shapeshifters."zeg ik gerusstellend. dan verdwijnen ze allemaal in de bosjes en de prachtigfe wolf die ik aaide ook. dan na een aantal minuten hoor ik hun weer uit de struiken komen. de leider stapt naar voren. "wat weet je allemaal van shapeshifters?"vraagt de leider. de jongen waar ik de aantrekkingkracht meevoel wil naar voren komen om me te beschermen maar ze houden hem tegen wat hem best nog kwaad maakt. "dat jullie veranderen waneer jullie willen.jullie leven in groepen en zijn één van de kleinste dat ik gezien heb."zeg ik rustig. "ja hoor dat zegt het blinde meisje."zegt één van de jongens snauwent.ik grinnik. "het blinde meisje is nogtans vele sterker dan jij ooit zal zijn."zeg ik grinnikent. "is dat een uitdaging?"vraagt hij snauwent. "eigelijk wel."zeg ik met een glimlach. hij rent naar voren direct op me af om te aanvallen. ik grijns. met men taekwondo lessen doe ik een hoge pico naar zen hoofd en raak ik zen neus die een krakend geluid maakt en hij beland op de grond terwijl ik weer normaal sta.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen