Nine
Maritt Overbeek
"Leuk dat je er was Dean, kom de volgende keer gerust nog een keer langs." Kate laat Dean naar buiten en sluit de deur achter hem dicht. "Maritt, als jij nou even gaat douchen en je om gaat kleden voor vanavond dan ga ik even naar je vader toe oké." Kate doet haar jas en schoenen aan en loopt naar de deur. "Tot zo!" roept ze, en ze loopt naar buiten. "Ja, en dan vast zeker weer bonje krijgen met papa.." mompel ik als ze weg is. Ze zijn gescheiden en hebben nog steeds ruzie om geld en van alles. Ik hoop maar dat mam niet wéér helemaal overstuur thuis komt, want dan wordt het vanavond in het restaurant ook duizend keer niks. Ik loop naar boven en maak de badkamerdeur open. Ik kleed me snel uit en doe de douche aan. Ik doe mijn haar in een knot, zodat het niet nat kan worden en stap onder de douche. Het warme water glijd langs mijn lichaam naar beneden. Heerlijk even zo'n warme douche. Na een paar minuten doe ik de douche uit en droog me af. Ik doe snel een onderbroek en een bh aan en loop naar mijn kamer. Ik pak een kort rokje en een topje uit de kast. Nee, toch niet leuk. Ik hang het terug en gooi al mijn kleren uit de kast. "Daar was mijn mobiel dus al die tijd!" roep ik en ik pak mijn mobiel uit de kast. Ik zie dat ik 2 onbekende smsjes heb. Ze zijn allebei vandaag verstuurd rond 2 uur vanmiddag. Ik open het eerste smsje en lees het wel 5 keer over. "Godverdomme!"
Reageer (6)
Verdeer! (: <3
1 decennium geledenVerder
1 decennium geledenverder pliess
1 decennium geledenVERDEEEERRRR !!!
1 decennium geledenik wil uuut wetennnn hahaha
1 decennium geleden