@Justin Drew Bieber


"Jongens ik ga even naar huis douche. Vanavond ga ik uit eten met me ma, dus ik wil er wel netjes uitzien." Ik pak mijn spullen en loop richting mijn huis. Chaz en Ryan lopen met me mee. "Gezellig uit eten, met wie ga je nog meer?" "Jaxon en Jazmyn gaan ook mee." zeg ik en ik loop de tuin in. "Leuk, met die kleine deugnieten." zegt Chaz lachend. "Ja, dat wordt nog eens wat." Lachend maak ik de deur open en stap naar binnen. "Ik zie jullie morgen guy's. Bye!" Ën ik doe de deur achter me dicht. "Ben thuis!" roep ik en ik doe mijn slippers uit. "Hi Justin, was het leuk met Chaz en Ryan?" vraagt Pattie en ze schenkt wat te drinken voor me in. "Ja, heel leuk." zeg ik denkend aan het meisje.
"Mooi zo. Ga maar even douchen, want over 2 uurtjes gaan we al weg hé." "Ja is goed." Ik loop naar boven en een vrolijke Jaxon komt op me afgerend. "Justin!" roept hij blij, en hij springt in mijn armen. "Hé Jaxon, waar is Jazmyn?" vraag ik en ik kijk een kamer in. "In de badkamer." zegt hij lief, en hij wijs naar de badkamer deur. "Mam, is Jazmyn in bad ofzo?" roep ik verbaast naar beneden. Jazmyn is normaal nooit alleen in het bad. "Nee, hoezo?" roept ze terug. "Nee niks." en ik loop snel naar de badkamer. Heel de grond is nat, en Jazmyn zit met haar mooie jurkje voor vanavond te rollen in het water, en te spelen met het sop. "Nee hé, Jazmyn!" Ik pak haar op en al het water druipt van haar af. "Jazmyn wil spelen!" roept ze blij, en ze klapt met haar handjes. Samen met Jazmyn in mijn armen loop ik naar beneden. "Mam, beneden is het dijf nat en Jazmyn zat in het water te spelen met het sop en alles." Ik zet Jazmyn neer die blij naar Pattie rent. "Jazmyn, je weet dat je niet met water mag spelen als ik er niet ben!" roept Pattie boos, en ze pakt Jazmyn bij haar armen. "Justin als jij de badkamer schoon wilt maken, ga ik Jazmyn opnieuw aankleden voor vanavond oke?" zegt ze, en ze loopt weer naar boven. Jazmyn wat ben je toch een gek kind, denk ik bij mezelf, en ik grinnik.

Reageer (5)

  • xDesigner

    lol xd

    1 decennium geleden
  • BoemBoemPow

    hahahaaha xd

    1 decennium geleden
  • MissAaliyah

    hahahaah :P(baby)

    1 decennium geleden
  • ONLYBIEBER

    Wohoooottt ;D

    1 decennium geleden
  • Humane

    Verder!
    Ik wil weten hoe het verder loopt (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen