Foto bij hoofdstuk 5.

elena pov.
ik voel hoe de zon op men huid brand. het heerlijke gevoel dat ik ook in spanje had. men voeten spelen met de zachte en warme zandkorrels. het mag wat vaker warmer zijn. ik sluit men ogen maar sta dan toch op en loop weg van het strand. ik ben dol op het strand maar niet op de zee. het is diep en ik voel niet waar ik zit of waar ik naar toe kan. ik stap alsmaar dichter naar het bos toe en dan voel ik eindelijk de vertrouwde rotsen. ik stap voorzichtig langs de gladde rotsen. het steille en gladde gesteente doet goed aan men warme lichaam en dan voel ik de grassprietjes kietelen nu tussen me tenen. ik giechel en stap verder terwijl de sprietjes blijven kietelen. dan voel ik met men vingers aan een schors. ik voel hoe ik rustig kome ne ik langzaam langs de schors laat glijden. ik voel hoe ik ik moe word en ik me ogen sluit ookal kan ik niets zien. ik voel hoe de natuur langzaam omringt. de slaap neemt al snel me over.

paul pov.
ik zucht eindelijk ben ik van de wacht ontsnapt en mag ik eindelijk naar huis. maar dan ruik ik al snel een overheerlijke geur. gelukkig ben ik nog wolf want anders had ik die geur nooit geroken. ik ren er razendsnel naaruti alsof ik ben bang ben dat de geur opeens verdwijnt. "paul kom onmiddelijk terug je weet nooit wat het is!!"gromt jacob kwaad in men hoofd. ik negeer hem en ren er nog harder naartoe. dan hoor ik hem een huilend geluid maken om ervoor te zorgen dat sam hier nar toe komt en derest van de pack. al snel hoor ik verschillende stemmen in men hoofd. "wat is er aan de hand?!""wat gebeurd er?" "waar ben je?""het is paul hij gaat achter een geur aan!"zegt jacob kwaad. "paul kom direct terug het is een bevel!"roept sam woedend. maar ik kan het gewoon weg negeren alsof hij men leider niet meer is. "we gaan achter hem!" roept sam nu woedend dat het bevel niet werkt. dan kom ik aan een open veld en zie het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. ze is lief mooi en ruikt perfect ,het is alsof ze men adem en men levendoel is. ik dichter bij en ze opent verschrikt haar ogen en dan zie ik pas dat ze blind is. ik piep medelijdend hebben met het meisje. dan komen sam en derest van de pack achter me uit de bossen kwaad grommend naar mij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen