Bye world, Bye love. Bye me. 4
Ahhw.
En nu?
Oh deze is even kort.
Hou je van fanservice? Doe dan mijn nieuwe quizlet en stuur een idee!
http://www.quizlet.nl/quiz/299940/aiji--maya--love-lmc/
Let's forget everything.
Ik maakte me van hem los en liep wezenloos naar boven. "Aankleden." mompelde ik nog, en zocht een jurk uit. Kort, rood en met een opstaand kraagje. Ik zocht er geschikt ondergoed bij en sloot mezelf op in de badkamer. In de spiegel zag ik een wit meisje met roodomrandde ogen, die me verdrietig aanstaarden. Ik waste me en spoot deo op. Ik trok de bh en het broekje aan en liet het jurkje over mijn hoofd glijden. Toen ik weer beneden kwam, zat Ruki op de bank, nog steeds met de badjas om zich heen. "Dit is niet mijn einde, liefje. Vandaag gaan wij iets leuks met ons tweeën doen." zei hij, en stond op. Hij nam mijn gezicht in zijn handen en kuste me zacht op mijn mond. Ik knikte, en zette de tv aan, terwijl Ruki ook naar boven ging. "Distress and Coma is op JPmusic!" riep ik naar boven, en ik hoorde Ruki triomfantelijk lachen. Toen hij helemaal in Guren-style weer naar beneden kwam, glimlachte ik breed. Hij wìst dat ik hem in Guren heel sexy vond. Ik besprong hem half en hij tilde me op. "Wat ben je toch weer sexy!" gromde ik speels en beet hem zacht in zijn nek. "Kom, we gaan ontbijten." zei ik, toen ik weer van Ruki afsprong, en liep naar de keuken. Snel schoof ik het pakje sigaretten dat er lag in een lade en maakte een kom noodles voor Ruki klaar. Toen smeerde ik voor mezelf simpel een boterham en samen gingen we tegenover elkaar aan de eettafel zitten. "Itadakimasu." zei ik, en Ruki wreef onder tafel met zijn voet tegen de mijne. Ik grijnsde en ging met mijn voet omhoog. Toen ik bij zijn knie kwam, strekte ik mijn been, en Ruki schoof een stukje achteruit. "Pestkop." lachte ik, en trok mijn been terug. "Dus, wat gaan we vandaag doen?" vroeg ik, en keek naar Ruki, die zat te genieten van zijn noodles. "We kunnen gaan shoppen, in centrum Tokio?" stelde hij voor, en ik knikte enthousiast.
Reageer (4)
aaaaaaah
1 decennium geledenOmg 0.o
please snel verdr!
bij het vorrige deel zat ik haast te janken 0.o
ik ben echt blij dat het maar een verhaal is.. als dit echt met Ruki aan de hand zou zijn.. dan was ik gaan gillen en janken! 0.o
please snel verder 0.o
xK.K.
ps. ik heb een Abo^^
maargoed dat het niet echt is...
1 decennium geledeneen wereld zonder Ruki is geen wereld...
Maar snel verder ajb leuk verhaal!!!
Xx
shoppen
1 decennium geledensnel verder! <3
1 decennium geledenhij is super! <3
x
M|M