Quizlet over Ruki.
Met dank aan de bands: Malice Mizer en Never Crazy.
Opdat we Ruki zullen herinneren als een knappe jongeman die we met heel ons hart lief hebben gehad.

Farewell.

Ik ben Kyomi. Je hebt me waarschijnlijk nog nooit gezien, van me gehoord of überhaupt aan me gedacht, maar dit is mijn verhaal.
Ik ben de officiële vriendin van Ruki, zanger van The Gazette. Hem ken je vast wel. Knappe jongen, beetje klein maar dat is juist lief, en een paar mooie ogen om van te dromen. Tot ik mijn laatste adem uitblaas zal ik altijd van hem houden, ongeacht met wie of waar ik ben.
Hier begint mijn einde.

"Ruki, schatje..." fluister ik zacht in het oor van het slapende figuurtje naast me. Hij gromt even en slaat zijn arm om me heen. "Snoesje, je moet vandaag naar het ziekenhuis, die plek laten onderzoeken." Ik kus hem op zijn wang en schouder, en met een luide kreun gaat hij overeind zitten. "Het word ook steeds erger." mompelt hij, en wrijft over zijn borst. Ik aai door zijn haar en klim uit bed. "Je bent zo mooi, zo lief, zo zacht. Ik hou zo van je. Kom eens hier." Ruki's stem klinkt slaperig, en ik ga op zijn schoot zitten. Hij verbergt zijn gezicht in mijn hals en knabbelt even aan mijn oorlel. "Wat zal ik aantrekken vandaag?" vraag ik, en werp een blik op de grote inloopkast. "Niks. Nee wacht, dan gaan die vieze perverse dokters allemaal aan je zitten. Doe je mooie, lichtblauwe jurkje aan." Hij tilt me op en met mij in zijn armen loopt hij naar de kast. Ik trek het jurkje van een hangertje en pak ook kleding voor Ruki. Iets simpels, maar toch elegant. Ruki brengt me naar de badkamer en zet me op de badrand. Terwijl hij wegloopt op handdoeken te pakken, zet ik alvast de douche aan. Als hij eenmaal warm is, stap ik eronder. Het hete water spettert op mijn gezicht en ik knijp in mijn haren. Niet veel later hoor ik Ruki erbij komen staan, en hij slaat zijn armen om me heen. Zijn handen strelen zacht over mijn buik en mijn borsten en hij gromt speels in mijn oor. Dan drukt hij zich lief tegen me aan, en ik draai me soepeltjes om. Hij kijkt me aan en ik begin hem te kussen. Hij opent zijn mond en ik plaag hem nog even, voordat ik mijn lippen ook van elkaar doe. Ruki neemt me in zijn armen en tilt me van de grond, waarna ik gewillig mijn benen om hem heen sla. Het duurt niet lang of we bewegen op een heerlijk ritme samen, terwijl het water nog steeds op onze lichamen spettert. Zacht begin ik te kreunen, en slaak een diepe zucht als we beide klaargekomen zijn. Weer helemaal rustig pak ik de douchegel met sinaasappelgeur, want die vind Ruki zo lekker, en begin hem in te smeren. Hij geniet van mijn aandacht en doet ook een beetje van de gel op zijn handen, waarmee hij mij ook begint te wassen. Ik kneedt even lekker in zijn billen en grinnik als Ruki een spastische reactie krijgt. Als ik even later de douchekraan dichtdraai, slaat Ruki me lachend op mijn kont, en pakt hij de handdoeken. "Hier, stoeipoes." hij steekt zijn tong uit en met een arrogant hoofd ga ik met mijn rug naar hem toestaan. "Sorry, sorry..." mompelt hij, en likt me verontschuldigend over mijn schouder. "Getverdemme, lolbroek!" lachend begin ik me af te drogen, en kijk toe hoe Ruki er de tijd voor neemt. De stoom slaat nog van hem af. "Je stoomt helemaal." zeg ik, en wrijf met mijn eigen handdoek door zijn haren, die nog dropen van het water. "Ik word ook zo heet van jou." antwoord hij met een glimlach. Overdreven heupwiegend stap ik de douchekabine uit en hijs mezelf in het jurkje. "Nu je haren nog in twee van die hoge staarten en je lijkt net onschuldig." merkt Ruki op, terwijl hij zich ook begint aan te kleden. Als we uit de badkamer komen, pak ik mijn tas en doe er wat spulletjes in: Deo, pen en schrijfblokje, portemonnee en rijbewijs.

Reageer (1)

  • xHikariX

    ik ben nu al geinteresseerd :D
    ik vraag me af waarom Ruki doodgaat in dut verhaal...
    spannend:D
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen