002 - Speciaal voor Taniees. <3
Glimlachend liepen Justin en ik naar mn huis. Mijn tranen zijn inmiddels al opgedroogt voel ik. Ik was blij, maar confused. 'Lieeverdd?' hoor ik Justin overdreven slijmerig zeggen. 'Whaddup?' vraag ik. 'Ik heb zin in starbucks.' zei hij. ik keek hem aan met een blik die ik niet duidelijk zelf kon beschrijven. Starbucks was toch al lang al dicht?! Het leek alsof hij mijn gedachtes kon lezen. 'Neee, hij is niet dicht Sher! Het is koopzondag!' zei hij. Ik keek m aan, en zag die super hotte grans van hem op zn smoelwerk staan. Ik zuchtte, en zag hem met een pruillipje me heel zielig aankijken. 'Maar..' zei hij zielig, en keek me aan met zn smekende puppyogen. Damn, daar kan ik niet tegen. Nooit tegen gekund trouwens. 'Nee, ik wil niet.' zei ik tegen hem en zag dat justin me smekend aankeek. 'Geef mij trouwens je autosleutels bieber.' Zei ik dreigend. 'En niet zo kijken!' riep ik. We liepen nogsteeds, ik heb echt geen idee hoelang ik heb gerent. Die bieber is ook dom, gaat hij me achterna rennen terwijl hij een auto heeft. Kneus. Ik lach in mezelf en hij kijkt me gekwetst aan. Ik weet dat het fake is. Ik ken hem gewoon te goed. Hij geeft mij zijn auto sleutels en geeft me een kus op mn wang. 'But, be careful shawty. Ik wil niet dat er iets overkomt met mn baby.' Zei hij patserig. Ik grinnkikte, en gaf hem een kus. 'Tuurlijk niet biebs, ik zal mezelf nooit wat aandoen.' zei ik spottend. Justin keek me aan met een blik van Ik-heb-het-over-mijn-auto-hoor. Opeens knijpt justin in mn hand, huh? Liepen we hand-in-hand dan? Nouja, blijkbaar dus wel. Ik voelde mn hoofd rood worden. Gelukkig ben ik licht getint en is het nu niet bepaald licht meer, anders zou dat zo awkward zijn. 'Sherryl, volgensmij zijn we al langs mn auto gelopen hoor.' Zei Justin op een toon die ik niet kan beschrijven. ik kijk hem aan, schiet in de lach en geef hem een por. We komen niet meer bij, zo hard lachen we. Even later weet ik niet eens meer waarom we moesten lachen. 'Waar lachen we eigenlijk om?' hoor ik Biebz droog vragen. 'Alsof je mijn gedachten kan lezen schat, haha!' zei ik nogsteeds lachend. Ik besefte dat we best wel een lachkik hebben en hier al circa 5 minuten staan. 'Hoezo?' zegt hij opeens heel serieus waardoor ik nog harder moest lachen. 'Dat wou ik net aan jou vragen.' zei ik tegen hem. ik besloot te stoppen met lachen, want ik kreeg inmiddels buikspierpijn van het lachen. 'HEY!' riep justin heel erg random. Ik rende weg, met zijn autosleutels, keek achterom en stak mn tong uit. 'JE ZOU NIETMEER WEGRENNEN SHER!' hoorde ik hem roepen. 'PAK ME DAN ALS JE KAN!' gilde ik super hard. Hij rende me achterna, maar omdat hij zijn broek vaak laag heeft hangen, gaat dat nou eenmaal niet zo snel. Ik zie Justin zijn auto al, ik bliep hem open, en wammeer ik eindelijk zn auto bereikt heb, stap ik er in en doe hem opslot zodat hij er niet in kon komen. Ik hoorde iemand aan komen rennen, en begon te lachen. Ik keek uit het raam en zag justin bij het raam staan. Ik keek hem grijnzend aan en hij kijkt me fake boos aan waardoor ik nog harder moest lachen. Hij bonkte op het raam, en ik zag datg hij onderhand nu wel lichtelijk boos begon te worden. Ik zette mijn lippen tegen het raam en maakte een smak geluid. Waarom weet ik niet, blijkbaar ben ik dus in een melige en weirde bui. ik grinnik bij mijn eigen gedachtes en hoor justin schreeuwen dat ik de auto moest open doen. Bliep deed de auto en justin deed de deur open. Hij kwam grijnzend op me af, en ik zag dat hij iets wou flikken wat ik niet leuk zou gaan vinden. 'En sherryl, ben je nu blij? De wraak die je krijgt hiervoor zal zoet of bitter zijn.' zei hij grappig. Ik keek hem vragend aan. 'Huh? bitter?' vroeg ik. 'Zie je nogwel, misschien niet vanavond maar morgen dan.' Ik dacht na, bitter, zoet.. waar wou hij ookalweer heen! ohja! bingo! Starbucks. Wat gaat die bieber nou weer doen vraag ik mezelf af. Ik deed de auto in het contact en startte de auto, gaf justin een kus en reed weg.
Ik parkeerde de auto en keek naar justin die ik verbaasd om zich heen zag kijken. 'huh? wat? hier woon jij niet?!' zei hij dom. 'Jawel justin, ik ben verhuist naar de stad.' Zei ik glimlachend. Het was dan niet zo, maar hij wou graag naar starbucks, en ik wil die wraak zo snel mogelijk hebben. Dan ben ik er in ieder geval vanaf..
We stapten uit de auto en liepen hand in hand richting starbucks. Justin keek me verbaasd aan. Ik zag die twinkeling in zn ogen. Zet je schap Sherryl, nu ga je het meemaken. 'Maar? woon je in de starbucks dan?' vroeg justin dom. Ik gaf hem een zachte duw. 'Nee, jij wou toch naar starbucks, dus hier, je verassing.' zei ik glimlachend. Hij keek me aan en gaf me een teder kusje. Ik voel die vlinders vliegen in mijn buik, dit gevoel had ik zo gemist.
Deze is speciaal voor mijn moppie Taniees omdat zij nu al verslaafd is, en ik wil graaaaag reacties, kudo's enzovoort want tsjha, dat motiveert me he ;a
zeg even wat je ervan vind? <33
Reageer (1)
EEH JIJ TROL, VERDER .
1 decennium geleden