Six
@Maritt Overbeek
Buiten adem laat ik me neervallen op het bed. Toen ik die jongen weer zag, heb ik de hele weg richting mijn huis aan één stuk door gerent. Dean was achter me aan gerent maar hij hield me met moeite bij. Toen ik mijn in rende heb ik hem niet meer gezien.. "Maritt doe open alsjeblieft! We moeten praten!" Ik schrik van het gebonk en schiet overeind. Ohh, het is Dean maar.. Ik loop naar de deur en maak hem open. Een bezweette Dean staat te wachten voor de deur. "Sorry.. Ik ik.." Ik weet niks te zeggen en laat Dean maar binnen. "Maar wat was er nou dat je zo snel weg schoot.." Dean laat zich op de bank ploffen. "Ja, ik zag die jongen dus weer.. Ik schok me dood.." Ik pak een snoepje en laat me naast hem op de bank vallen. "Ohh... Tjaa, je kan hem niet blijven ontlopen.." "Ja, ik weet het.." Ik sta weer op en loop naar de koelkast. "Ook wat drinken?" vraag ik en ik pak een fles cola. "Ja lekker, doe ook maar een colatje." Ik hoor de deur open gaan en mijn moeder stapt binnen. "Mam, ik dacht dat je een belangrijke vergadering had?" vraag ik verbaast, en ik geef het glas cola aan Dean. "Hi Dean, leuk dat je er bent. Ja, iemand was ziek dus ging niet door." Met een plof beland Kate haar tas op de tafel. "Hé Kate." antwoord Dean en hij neemt een slok van zijn cola. "Horen jullie niet op de training te zijn?" vraagt Kate, en ze doet haar schoenen uit. "SHIT DAT ZIJN WE VERGETEN!" Maritt kijkt geschokken naar Dean die in de lach schiet. "Haha, één keertje een les missen kan heus geen kwaad. Ik bel wel af dat we ergens heen moesten ofzo." zegt Dean en hij knipoogt naar me. "Kom, we gaan even naar boven iets doen ofzo." zeg ik en ik loop de trap op.
Reageer (7)
ga verder pleasee?
1 decennium geleden