"Dikke trut!" roept Lina.
"Ik ,ik..."
"Och houd je bek toch!" snauwde Lina tegen Manina.
Met haar hoofd naar beneden ging Manina door.
4uur, de bel ging.
Al rennend ging Manina door de hallen heen naar buiten.
Op haar moto reed ze weg. Het was een lelijk wrak dat bijna nooit starte. Zonder helm reed ze snel weg.
Zo snel dat ze bijna een meisje omver reed.
Thuis gooide ze haar boekentas op de grond. Haar huiswerk? Daar was ze te lui voor om dat te maken.
Ze gaat meteen naar boven naar haar badkamer.
Ze zet heel luide muziek op en kijkt in de spiegel.
Ze kijkt dichter en dichter en kijkt naar de puisten op haar voorhoofd.
Op eens krijgt ze een idee en rent snel naar haar moeder haar kamer en terug. Wanneer ze terug in de badkamer is sluit ze snel de deur.
Ze had make up meegenomen.
Ze maakte haar ogen heel zwart en gebruikte kilo's mascara. De poederdoos had ze bijna helemaal leeg gemaakt.
wanneer ze de voordeur hoort dicht gaan ruimt ze snel alles op en veegt haar gezicht helemaal af met water.
"Maninaa!!" Hoort ze haar moeder woedend roepen.
Ze wacht bang achter de deur en hoort haar moeder sneller en sneller wandelen naar de deur.
Zwaar gebonk hoort ze op de deur. Bang wandelt ze naar de deur.
En haar hand grijpt naar de deur...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen