Hier nog een hoofdstukje voor me schatjes (flower)

@Justin Drew Bieber


"Haha en deze zonnenbril dan?" Chaz zet een gekke bril op met een luipaard print erop. "Heel sexy Chaz!" roept Ryan en hij zet ook een zonnenbril op. Ik draai me om om te kijken of er nog meer rekken met brillen zijn maar helaas niet. Dan zie ik het meisje uit de pizzaria hand in hand met die zelfde jongen ook uit de pizzaria ergens heen rennen. Shit! Nu is het dus zeker dat ze een vriendje heeft, denk ik bij mezelf en ik blijf naar haar kijken. Dan zie ik dat ze me ook door heeft. Ze stopt met rennen en blijft verschikt staan. Ik kijk snel even om of Chaz en Ryan niet op mij letten. Gelukkig staan die gewoon nog te prutsen met de brillen. Als ik terug kijk, zijn het meisje en de jongen verdwenen. "Fuck!" roep ik net iets te hard en Chaz en Ryan kijken geschokken mijn kant op. "Justin wat is er!?" Ryan rent mijn kant op en pakt me beet. Nee hé, nu kan ik ook nog uit gaan leggen wat er aan de hand is. Ver zin iets, verzin iets! "Uhh, ik liet bijna een bril vallen." lieg ik en ik pak snel een bril uit het rek. "Gelukkig kon ik hem nog net vangen." Ik leg de bril terug en pak een andere zonnebril. "Oh ik schok al!" zegt Chaz en hij pakt ook een bril. "Ik denk dat ik deze neem." Ryan laat een stoere zwarte bril zien. "Ja die is wel vet." zeg ik een beetje afwezig en ik wacht tot Ryan heeft afgerekent. Ik krijg het meisje maar niet uit mijn hoofd. Waarom rende ze nou toch weg..?

Reageer (6)

  • BelieberGirl

    Love it!

    1 decennium geleden
  • BoemBoemPow

    Justin Bieber<3

    1 decennium geleden
  • Unbroken13

    snel verder, ik hou helemaal niet van justin B maar dit vehaal is leuk XD

    1 decennium geleden
  • unacceptable

    Verder Schrijven!!

    1 decennium geleden
  • unacceptable

    LOve YOur Story > En neej ik kan niks anders reageren (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen