Foto bij hoofdstuk 1

dit is elena.
ze is blind maar voelt alles met
trillingen dus ziet ze meer met haar
voeten en handen.

de bomen vliegen voorbij ik ren op men vier poten en geniet van al het groen dat voorbij komt. het was raar dat ik bijna niets wist van men vooorouders in spanje daarom wouden me ouders me sturen naar la push omdat ik zo meer te weten kom over men voorouders. zelfs wouden ze er niets over vertellen wat ik best egoistisch vind van hun. maar gelukkig slaap ik niet in zo'n arm huis. men ouders hebben geld zat en alles stond daar al wat het alleen maar makkelijker maakt voor mij. ik ben totaal niet moe van het lopen ik loop al een halve dag van spanje naar hier.dan ruik ik een overheerlijke geur...vampier. we zijn shapeshifters van een lynx en in de plaats dat we een stinkende geur ruiken zoals wolven ruiken we een overheerlijke geur. wij helpen de mensen om hun te beschermen tegen die bloedzuigers en ondertussen hebben we een maaltijd andere personen zouden het afschuwelijk vinden maar het is een lunch net alsof jij biefstuk heten eten wij bloedzuigers. het zit in ons bloed het jagen. ik draai men kop een 60 tal graden en zie dat er een bloedzuiger op me afrent. hij si enorm en heeft kort zwart haar. hij is ook enorm gespierd. ik draai men lichaam razendsnel maar hij let er niet op en wilt naar men nek grijpen als ik hem vol in het gezicht raak met men scherpe nagels. heb ik al verteld dat wij vele scherpere nagels en tanden hebben dan echte lynxen wat best handig is. ik grom luid en gevaarlijk en spring op hem en bijt in zen nek maar dan word ik ruw van die bloedzuiger afgetrokken en tegen een boom gesmeten. ik sta weer op en zie al snel twee bloedzuigers. Mmmm dit gaat nog leuk worden. "die lynx ruikt echt lekker waarom doet ze zo moeilijk?"gromt die jongen kwaad. ik zie dat de jongen met het honing blonde haar hem recht helpt. ik lach maar dan als lynx. de mannen kijken me verrast aan. weer laat ik een enorme grom horen als waarschuwing en zet het nu op het rennen. ze zullen het geen twee keer proberen. ik kan ze nu niet doden want ik moet binnen een tiental minuten aan men nieuwe huis staan. ik ren razendsnel en de bomen vliegen voorbij alsof ze me willen inhalen... dan eindelijk ruik ik de rozengeur. men ouders hebben ervoor gezorgt dat men tuin vol met bloemen zouden staan en zeker veel rozen!! i.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen