Four
Yeeeyy (:
Alweer 20 abo's (:
Jullie zin goedd mensjes!
Ik beloof dat ik extra hoofstukken
schrijf als jullie voor 30 abo's zorgen
xxxx
@Maritt Overbeek
"Ja, ik weet dat ik verliefdheid niet tegen kan houden.. Maar ik kan het er gewoon niet bij hebben. En ik weet niet eens zeker of ik wel veliefd op hem ben." Samen met Dean sta ik in een verlaten straatje. Ik heb hem alles vertelt over hoe ik me voel en zo, en het lucht wel op om eerlijk te zeggen. Met een jongen praten over jongens is best fijn. "Ik begrijp het, maar als je hem echt leuk vindt moet je het niet wegstoppen. Het valt heus wel mee, je hebt echt nog wel tijd voor andere dingen hoor!" Lacherig geeft Dean me een por. "Of denk je dat je dan voor eeuwig en altijd alles met je vriendje moet doen." Hij heeft gelijk.. denk ik. Het is heus niet zo erg. "Oké je hebt gelijk. Ik moet me niet zo druk maken. Misschien zie ik hem wel nooit meer en maak ik me voor niks druk." Ik geef Dean een knuffel en fluister in zijn oor: "Bedankt.." "Your welcome hun." zeg hij terug en hij geeft me een kus. Snel kijk ik op mijn horloge. "Dean het is al 5 voor 3! Over een paar minuten is de training al!" Snel pak ik mijn tas en ren het steegje uit richting het strand. Dean volgt me en pakt mijn hand. "Kom ik weet een kortere weg." zegt hij en hij trekt me mee naar een weg die ik niet ken. "Weet je zeker dat we er zo sneller zijn?" vraag ik twijfelent, en ik blijf even stil staan. "Ja zeker weten, ik ga wel vaker zo." zegt hij hijgend, en hij trekt me weer mee. Dan blijf ik verstijfd staan. "Daar loopt hij.." piep ik en ik kijk naar Dean. "Wat? Wie loopt waar?" Dean kijkt verward om zich heen. Snel schiet ik een andere kant op. Hij zal me toch niet gezien hebben..?
Reageer (5)
Liefde heerst
1 decennium geledenLOVE YOUR STORY
Juist.
1 decennium geledenLOve LOve LOve It
1 decennium geledenverder<3 ik vind jou verhaal echt super leuk!!
1 decennium geledenaaach neee
1 decennium geledenze moet naar hem toe gaan
NU NU NU NU NU NU NU NU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (: