NEEEE! IK HAD EEN HEEL HOOFSTUK VOOR JULLIE EN EN TOEN GING HIJ WEG OFZO... ):

Ik doe hem wel overnieuw schrijven...

@Justin Drew Bieber


"Ik heb nou nog geen enkel leuk meisje gezien hier." fluistert Ryan naar Chaz en ik. "Dat jij nou alleen maar op meisjes let." zeg ik lacherig en ik geef hem een duw. "Zullen we wat gaan eten? Ik heb honger.." Chaz wijst naar een leuk tentje. "Jij hebt altijd honger!" roept Ryan en hij rent snel naar binnen. Ik volg hem en het eerste wat me opvalt als ik binnen kom is een meisje. Een mooi meisje. Geen idee wie het is, maar ze is vast al bezet want er zit een jongen tegenover haar. Chaz en Ryan hebben al plaats genomen achter een tafel. Snel ga ik ook zitten. Heb ik nou zo lang staan kijken of niet? denk ik bij mezelf. "Waar stond je nou de hele tijd naar te kijken?" vraagt Chaz alsof hij mijn gedachte kan lezen. "Nothing at all..." mompel ik onverstaanbaar. "Een leuk meisje op het oog?" vraagt Chaz weer. "Ja en dan tegen mij zeggen dat ik alleen naar meisjes kijk!" roept Ryan er overheen. "Ober, kunnen we wat bestellen?" vraag ik snel, voordat ze nog meer dingen gaan vragen. "Wat mag het zijn?" de ober kijkt ons bekakt aan. Zo bekakt dat ik er de slappe lach van krijg. "Hahaha, doe maar haha, uhh hahaahah." Wat zit ik nou dom te doen? Wat zal dat meisje wel niet denken? Snel hestel ik me en zeg: "Doe maar een pizza salami." "Ik wil ook een pizza salami!" roepen Chaz en Ryan tegelijkertijd. "Drie pizza salami dus?" vraagt de ober en zonder het antwoord af te wachten loopt hij al weg.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeeejj, al 15 abo's! ;D
En ik sta in de top 5!
Blijf zo doorgaan schatjes van me!
Als jullie me in de top 5 houden,
en als ik meer abo's krijg,
ga ik extra veel hoofdstukken schrijven
voor jullie(flower)

xx

Reageer (8)

  • xXBieberkiss

    PIZZAAAAAAAAA(H)
    JUSTIN BIEBER(h)
    RYAN(H)
    Chaz(H)

    1 decennium geleden
  • infinity77

    ik zit ook pizza te eten

    1 decennium geleden
  • xDesigner

    Pizzaaaaaaa (H)

    1 decennium geleden
  • MMM

    RYAN EN CHAZZZ (H)

    1 decennium geleden
  • PIZZAxPUNT

    Dat heet PIZZA PEPPERONI. (:

    X-Annajekentmewel.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen