Ik voel me niet veel beter dan twee dagen geleden, maar wel iets. En zo focking erg bedankt voor alle lieve reacties. Het kan zijn dat ik soms nog een dag oversla vanwege school. Geen foto want ik schrijf het op mijn iPod

Ik liep de trap op en opende de deur 'Vertel!' Riep Sadie enthousiast toen ik de mijn kamer in liep. 'Het is goed tussen mij en Justin.' Zei ik met een glimlach. Sadie sprong van mijn bed af en gooide haar mobiel neer. Ze rende naar me toe en knuffelde me. 'Ow wat ben ik blij!' Piepte ze. Ze liet me los en deed een raar dansje. Ik lachtte. 'Je bent raar.' Concludeerde ik. 'I know!' Riep ze en liet zich op mijn bed neervallen. 'Wat hebben jullie beneden dan gedaan?' Vroeg Sadie toen ik tegenover haar kwam zitten. 'Ow, nou. Ik had het hem uitgelegd vanuit mijn perspectief en hij bleef, gelukkig, kalm en hij vergaf het me.' Antwoordde ik. Sadie knikte. 'Ow! Ow! Ow!' Zei ik en Sadie keek me vragend aan. 'We gaan morgen uit eten.' Zei ik. Ik ontblootte mijn tanden en keek Sadie vrolijk aan. 'Oh my gosh. Echt waar?!' 'Ja!' Ik kreeg de kriebels toen ik aan de tijden dacht die ik samen met Justin had. 'Je vind hem echt leuk hè?' Vroeg Sadie. 'Duh!' Beantwoordde ik haar vraag. Ze lachtte zachtjes. 'Maar...' Begon ik. Sadie keek me opnieuw vragend aan. 'Caitlin vind Jake dus leuk.' Zei ik. 'Jake? Die jongen van gister?' Vroeg ze. Ik knikte. 'Ik heb dus gister weer met hem gezoend. Ze begreep het de eerste keer, want hij zoende mij. Maar ik had gisteravond wel vaker met hem gezoend dan één keer.' Zei ik. 'Ja, dat zag ik.' Zei Sadie. 'Wat moet ik doen?' 'Niet zeggen.' 'Ja, maar zometeen zegt hij iets.' 'Vast niet.' 'Jawel. Hij weet dat het uit is met Justin en daar gaat hij vast gebruik van maken.' Zei ik. Sadie zuchtte. 'Wat een gedoe dit.' Zei ze en ik knikte. 'Ze wordt vast boos op me.' Zei ik. 'Nee. Ze moet het maar begrijpen.' Zei ze. 'Hoe denk je dat ik me zou voelen als Caitlin Justin opeens zoent?'

Reageer (4)

  • Laauuraaxx

    LEUK!
    my obsession is reading your story! (H)

    1 decennium geleden
  • Glow

    OOH, O:
    Snel verder <3333

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    wat een rot situatie. D:
    snel verder<33

    1 decennium geleden
  • ibiebersmind

    Ooh ooh xd Nais stukjahh!(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen