Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
wel jammer maar het waren 100 tophoofdstukken en het was een geweldig verhaal :D:D kan niet wachten tot het vervolgdinges (sorry mijn weirdness komt weer boven) maar het was echt een goed verhaal en heb iedere keer zenuwachtig zitten wachten tot het volgende hoofdstuk :$
Ik sta er gewoon bij, in je lijstje van trouwe reacties gevers. *moet meerdere traantjes weg pinken* Ik vond/vind dit echt een super story, echt heel erg jammer dat er nu een einde aan is gekomen ondanks dat je een vervolg gaat schrijven.
Dus zet dat vervolg maar snel op quizlet want ik kan niet wachten!
Chick Ik vindt het vet lief dat ik maar liefste TWEE keer genoemt wordt, en ik heb de laatste twee hoofdstukken gelezen en dat terwijl ik eigenlijk aan mijn internal assesments moet werken....
dus heel erg lang wordt mijn reactie niet, daarvoor mijn excuses ^^^, ik ben stiekem ook naar Arsenal - Barcelona aan het kijken....al die leuke jongens op een veld....
Reageer (56)
wel jammer maar het waren 100 tophoofdstukken en het was een geweldig verhaal :D:D kan niet wachten tot het vervolgdinges (sorry mijn weirdness komt weer boven) maar het was echt een goed verhaal en heb iedere keer zenuwachtig zitten wachten tot het volgende hoofdstuk :$
1 decennium geledenIk sta er gewoon bij, in je lijstje van trouwe reacties gevers. *moet meerdere traantjes weg pinken* Ik vond/vind dit echt een super story, echt heel erg jammer dat er nu een einde aan is gekomen ondanks dat je een vervolg gaat schrijven.
1 decennium geledenDus zet dat vervolg maar snel op quizlet want ik kan niet wachten!
jammer dat hij niet meer echt verder gaat in aleyah's pov ;[
1 decennium geledenmaar ik ga 'm wel lezen :]
xx.
Chick Ik vindt het vet lief dat ik maar liefste TWEE keer genoemt wordt, en ik heb de laatste twee hoofdstukken gelezen en dat terwijl ik eigenlijk aan mijn internal assesments moet werken....
1 decennium geledendus heel erg lang wordt mijn reactie niet, daarvoor mijn excuses ^^^, ik ben stiekem ook naar Arsenal - Barcelona aan het kijken....al die leuke jongens op een veld....
xkoeskoes
WOW 100 hoofdstukken da;s veeel.
1 decennium geledenMaar nu ik niet meer wachten op een nieuw hoofdstukjeMaar je verhaal was Zo geniaaal Geweldig en wie dat niet vind zijn een stelletje JOJO's