Foto bij Chapter 18

De groene knop wilt geaaid worden!! (:

Ik keek hem aan en glimlachte. “Wat doe we hierna?” vroeg Hermelien. “Ik ga het kasteel een beetje verkennen, maar ik raak toch verdwaalt, dus wie komt er met me mee?” vroeg ik aan ze. “Weetje wat we doen” begon Hermelien. “We leiden jou het kasteel rond en daarna gaan we naar het zwarte meer ken je die dan ook alvast” zei ze. “Ik stem ermee in ik heb toch niet veel te doen” begon Harry. “Ja ik kom ook wel en anders was ik toch een beetje aan het klooien vandaag” zei Ron.

We liepen nu door de 2’de verdieping in Zweinstein. Het was echt heel mooi het was misschien inmiddels wel oud, maar mooi was het nog steeds. “Genoeg gezien?” vroeg Ron ongeduldig. “Ik wil graag naar buiten nu het nog mooi weer is?” zei hij er achter aan. “Jaa ik heb tot nu toe wel genoeg gezien” zei ik maar omdat Ron inmiddels Hermelien aan het irriteren was. En Hermelien het niet echt leuk vond. “Kom dan gaan we naar buiten zullen we ook langs Hagrid?” vroeg Harry. “Wie is Hagrid?” vroeg ik nieuwsgierig. “Dat is een vriend van ons” zei hij weer. “O oke ik wil hem ook wel ontmoeten” zei ik met een glimlach. “Kom dan gaan we Ron begint me heel erg te irriteren” zei Hermelien snel, omdat ze gek werd van Ron.

Reageer (3)

  • lovingnouis

    omg ben benieuwd hoe ze gaat reageren als ze Hagrid ziet >.<

    1 decennium geleden
  • MissRoos

    Die gaat zich écht rot schrikken als ze Hagrid ziet :'D

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Ja naar Hagrid!!!!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen