eventjes geen foto omdat ik op de laptop van mijn (aller aller aller-liefste) broer zit. Daarom is hij ook niet al te groot maar ik beloof jullie hierbij plechtig dat de volgende langer zal zijn(H)

Toenze eindelijk klaar waren zagen ze er ook wel leuk uit moest ik toegeven. We zouden op de fiets naar discotheek 'le soleil' gaan, ik zal bij Justin achterop gaan, Christian bij Chaz en Ryan was zo egoistisch dat hij niemand achterop wilde. Ik pakte de fietsen uit de schuur en zetten ze voor op de stoep. "Ryan, jij neemt de zus van mijn zusje" zei ik. "nee, denk het niet!" zei hij terwijl hij naar de roze fiets van Roos keek. "nee, jij mag op de oude fiets van mijn broer, Justin op de mijne en Chaz op die van mijn pa" zei ik lachend. We stapte op en begonnen te fietsen. "hier naar rechts!" schreeuwde ik over de straat. "Chaz doe normaal!" gilde Christian toen Chaz bijna tegen een auto reed. "naar rechts!" schreeuwde ik weer. "ik ben niet doof hoor" zei justin lachend. "nee, maar je rijd nu wel rechtendoor, dus ik weet het nog niet helemaal zeker" zei ik toen Justin rechendoor reed in plaats van rechts af te gaan. Snel draaide hij om en fietste nu wel de goede richting uit. "hier stoppen hier is het" zei ik nu iets zachter om Justin's oren geen pijn te doen. We stopten en gooide onze fietsen neer bij een boom. We sloten aan in de rij die er stond. "hallo ik ben Justin Bieber, mag ik niet gewoon naar binnen?" zei Justin zachtjes. Ik begon te lachen. "Nee, in Nederland doen we daar niet aan" zei ik lachend. "Wat een raar land" zei Ryan. "het is zo anders dan Amerika, volgend weekend kom jij gewoon naar ons" zei Chaz. "dat vind ik ook een goed idee" zei Justin. "ben jij dan wel vrij?" vroeg ik aan hem omdat het raar was als ik daar was en hij niet. "ja, ik moet alleen een optreden geven in Atlanta en de rest ben ik vrij, maar dan blijf je wel een hele week toch?" zei hij. "ja, dat doen we, regelen we morgen met mijn ouders" zei ik glimlachend. "laat die rij nou eens op schieten" zei Christian die het wachten beu was. "dat zal nog wel even duren Chris." zei Chaz.

Reageer (1)

  • Sannnexo

    Snel verder <33 Love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen