Foto bij chapter 16: silence is silver, duck-tape is gold

deze foto vond ik gewoon ge-wel-dig xD

enjoy!!


Een geur van verbrand vlees dringt zich in mijn neusgaten en voor ik kan reageren hoor ik Embry klagend janken.
Dit was de laatste keer dat ik Benjamins stem gehoord heb en zijn glimlach zag. Dit gevecht is Benjamin fataal geworden.

gwen pov

Ik zet mijn tanden in de nek van de vampier terwijl Vanessa hem vast houd en ik ruk zijn hoofd eraf. Jane en Alec zijn al verdwenen toen Alec Benjamin vermoordt had. De rest rent de tweeling achterna en ik verander terug in mijn menselijke vorm. Ik doe het kleedje aan een strompel naar de plaats waar Benjamins as nog ligt na te smeulen. Vanessa komt naast me staan en valt op haar knieën, tranen glijden geruisloos over haar wangen. "Benjamin was de beste vriend die je je kon wensen. Toen jij niet naar buiten mocht kwam hij me gezelschap houden tot zijn familie hem kwam halen." Ze kijkt me aan en ik geef haar een knuffel. Embry komt achter me staan en knijpt in mijn schouders. "Ik zeg wel tegen de directeur dat er iemand gestorven is. Jullie blijven morgen thuis..." Hij wilde nog iets zeggen, maar zijn stem brak. Ik kijk om en zie dat er ook tranen over zijn gezicht lopen. Achter Embry staan Seppe en Jonas er verslagen bij. "Seppe, Jonas. jullie kunnen beter bij de Cullens naar school gaan om jullie gedachten te verzetten." Jonas schud zijn hoofd en ik zie pijn in zijn ogen. " Als we onze kop bij de Cullens laten zijn vermoorden ze ons. Dit is hun territorium." Ik knik begrijpelijk en er vormt een idee in mijn hoofd.

time skip van een dag

Embry pov

"Seppe, doe die lenzen nu in! Anders wordt je zo weer buiten gezet!" gwen had het idee dat Seppe en Jonas naar La Push zouden kunnen gaan. Ik had het aan Sam gevraagd en die stemde mee in, op voorwaarde dat ze vanaf nu geen mensenbloed meer dronken. "Maar die maken mijn zicht troebek!" protesteerd Seppe terwijl hij vies naar de lenzen kijkt. "Als je even dierenbloed drinkt krijgen je ogen een normale kleur, maar nu moet je ze even in doen." Gwen kijkt ons zwakjes glimlachend aan. Ze was er nog niet overheen dat Benjamin dood is. Seppe kijkt van Gwen naar mij en naar zijn broer die zijn lenzen al in had en zucht. Hij doet de lenzen in en pakt zijn tas. "Op naar onze eerste les." We geven Gwen allemaal een kusje en vertrekken naar school. Natuurlijk kijken de meiden Seppen en jonas met een verliefde blik in hun ogen aan, maar de jongens negeren ze allemaal en lopen, terwijl ze grapjes over de mensen hier maken de school binnen.



Volgens mij gaat het grappig worden daar xD Met Seppe en Jonas weet je nooit! Je kunt ze eigenlijk wel een beetje vergelijken met Fred en George van Harry Potter xD

I love that smiley !!!!xDxDxD

Reageer (2)

  • Pam

    Snel verder(dance)

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    super
    snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen