Foto bij Ending

Sorry, weer een week niks van me laten horen, ben best wel druk geweest met mijn 18e verjaardag en audities van Razend (wie is er nog meer geweest?) haha het was spannend tot je in de ruimte kwam haha dat was de rust zelf! echt superveel meisjes daar van tevoren gesproken! Sociaal iets zo'n auditie:)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Newa

    dit is echt zo'n mooi verhaal, ik heb er nog geen twee dagen over gedaan. Soms kreeg ik de slappelach en andere keren moest ik in huilen uitbarsten. Zo mooi geschreven!!!!

    1 decennium geleden
  • DreamersDisease

    Dit een van de mooiste verhalen die ik gelezen heb op Q. Ik heb echt gehuild maar ook gelachen. Het was een prachtig verhaal! Je gebruikt mooie woorden en het is echt prettig te lezen. Echt een fantastisch geweldig verhaal!(flower)

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Oke Ik ben dus zegmaar gisteren begonnen en heb het de hele dag door zitten lezen, Mijn ouders werden gek van me maar ik kon gewoon niet stoppen met dit Prachtige verhaal te lezen..
    Het is zo super mooi geschreven <3
    En ja ik heb gehuild bij het vorige hoofdstuk (ben nu lekker aan het uitsniffen...).

    Je hebt alles zo super goed beschreven en verwoord. Zo Super Mooi...
    Ik wou dat ik zo goed en mooi kon schrijven :'D
    Echt Prachtig <3
    Als je zo door blijft gaan weet ik zeker dat je een beroemde schrijfster zult worden.
    En Als er een boek van je uitkomt, zal ik hem zeker weten kopen/ lezen, ookal heb ik hem misschien hier op Q al gelezen, 2 keer lezen kan bij jouw story's zeker geen kwaad <33

    I Loved It <3<3

    Xx.
    Laurien. (flower)

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Superzielig (huil)
    Was een mooie story (H)

    Xxx

    1 decennium geleden
  • NIALLHORAN

    Ik heb het in een avond uitgelezen.. it was beautiful<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen