Chapter 17
Ik werd wakker door wat geschreeuw in de leerlingen kamer. Hermelien was ook al wakker en begon zich aan te kleden. Ik had geen zin, maar was toch al wakker en ging maar opstaan. Morgen zouden pas de lessen beginnen, dus vandaag kan ik dan door het kasteel even rondlopen. Ik deed een skinny broek aan met een wit shirt er boven. En mijn haren los over mijn schouders. Ik liep naar de badkamer en deed wat make- up op. En liep weer naar me kamer Hermelien was ook al klaar en samen liepen we naar de leerlingen kamer. Het was niet zo druk ik schat een stuk of 30 mensen. In de kamer tussen de mensen zagen we ook Harry en Ron in de kamer zitten op een bank en we liepen naar hun toe. “Goedemorgen jongens” zeiden Hermelien en ik. “Goedemorgen” mompelde ze allebei. Nog niet helemaal wakker dus. “Kom dan gaan we ontbijten” zei Hermelien meteen en we volgden haar.
We kwamen aan in de grote zaal. Het was niet zo druk vergeleken bij gisteren. We liepen naar de Griffoendor tafel en gingen zitten. Naast me kwam Harry zitten en tegenover Hermelien en Ron. Ik pakte een broodje en smeerde er wat pasta op. Terwijl de rest het ook deed. “Zeg hoe vonden jullie gister avond?” vroeg Ron met volle mond. “Ron eet eerst je mond leeg” zei Hermelien toen ze zag dat hij met volle mond praatte. “Ik vond het erg leuk heb ook veel mensen ontmoet” zei ik nadat ik een hap had genomen. “Mooi het was ook wel leuk we doen elk jaar een feestje op de eerste avond van het jaar en deze was tot nu toe het beste” zei Harry glimlachend.
Reageer (1)
Dat ze niet moe zijn van dat feestje xd
1 decennium geledenxxxx