Amy heeft de ochtend er net opzitten, ze zit in de klas en is het zat maar houd zich aan de regeltjes. Joss en Katy niet, zij zitten stiekem te zoenen en te praten op hun geheime plekje terwijl ze eigenlijk les moeten hebben maar Joss weet trucjes...

Amy zit in het lokaal terwijl Joss en Katy op hun geheime plek zitten te zoenen en te praten. Ze zitten onder het tv scherm in het klas lokaal van Joss, naast die van Amy. Ze hebben de camera's van hun lokalen naar de muur toe gedraaid zo konden ze niks zien.
Een trucje dat bij alle kinderen bekend is, er zou een boete volgen maar dat was niet genoeg om Joss en Katy uit elkaar toe houden.

Amy hoorde het niet omdat er dikke muren tussen de lokalen zaten maar had wel het vermoeden dat ze fout bezig waren, want Joss en Katy waren een plannetje aan het maken om Wette uit te komen zonder hoge boete te betalen. Ze wouden de geheime gang nemen.
De geheime gang liep onder het huis van de regelmakers door en werd gebruikt voor als de regelmakers op vakantie wouden.
Iets wat streng verboden was in Wette maar de regelmakers hadden de regel gemaakt: Als je een regelmaker bent dan mag je 6 weken per jaar op vakantie. Als die regelmakers op vakantie gingen was er altijd rumoer in de stad dus deden ze het nu via de geheime gang in plaats van via de grote poort.

Joss kende de geheime gang, hij had hem een keer ondekt toen hij op de vlucht was voor de regelmakers. Hij was van plan om een keer samen met Katy er mee te ontsnappen om te trouwen en een beter bestaan op te bouwen. Alleen moesten ze wachten op het goede moment van de geheime gang werd altijd bewaakt en in het oog gehouden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen