Foto bij H10. De leuke gesprekjes

'Hoelaat is het?' 'één uur zegt' zegt Selena. 'Oke' hij pakt de service telefoon en belt. 'Ja hallo? Ik wil graag de uitgebreide lunch en twee glazen sinaasappelsap'. Tien minuten later wordt er op de deur geklopt. 'Roomservice' wordt er geroepen. Justin doet de deur open en pakt het eten aan. De man gaat weg. Justin pakt zijn glas en drinkt het in een keer leeg. 'Zo' zegt Selena 'heb je je lievelings drinken weer op?' en ze lacht. Justin zakt neer op het bed. Selena gaat bovenop hem liggen en kietelt hem. 'Nee stop!' roept Justin lachend. 'Ja' zegt Slena 'ik mocht toch alles doen'. 'Ik ga je pakken he als je niet stopt!'. 'Oke wel met een condoom dan is het goed'. Justin wordt helemaal rood van het lachen. 'Nee dat bedoelde ik niet' zegt hij lacherig. 'Ik bedoelde dit' en hij zoende Selena. 'Oke' zegt Selena 'dat was lekker' en ze glimlacht. Opeens komen Patricia en Chrisitan binnen. 'Storen we?'. 'Nee joh' zegt Selena en staatop. 'Ow jullie lagen zo lief op elkaar. Nou ja wij kwamen zeggen dat we even naar de stad gaan. Kom Christian we gaan'. Chrsitan en Patricia gingen weg.

'Waar waren we?' vraagt Justin. 'Hier' zegt Selena en gaf hem een knuffel en zoende hem. 'Ik hou echt van je mega veel'. zegt Justin. 'Hoe weet ik dat je niet liegt?' 'Echte liefde kan je niet bewijzen dat moet je voelen in je hart'. 'Maar dat voel ik wel' zegt Selena. 'Waarom vraag je het dan?' 'Gewoon' zegt Selena. Justin kijkt raar. 'Sorry' zegt Selena 'ik ben gewoon bang voor al je fans'. 'Sweetie van me ik blijf bij jouw geloof me'. 'Dat weet ik' zegt Selena 'ik vertrouw je ook wel'. 'Mooi' zegt Justin. 'Wat gaan we vanmiddag doen?' vraagt hij. 'Wacht ik weet het al' zegt Justin 'we gaan eerst naar de Euromast. Dan trek jij daarna je mooie jurk aan en gaan we ergens in een luxe restaurant eten'. 'Oke leuk' zegt Selena. 'Je houd toch van me zoals ik ben en niet omdat ik Justin Bieber ben en veel geld heb?' 'Nou eerst was ik wel zo'n fan maar in de loop van de tijd ben ik gaan weten wat echte liefde is. En toen onmoete ik jouw'. 'Precies op het goede moment I love you' zei Justin tegen Selena. 'Te Amo' ze Selena. 'Wat betekent dat?' vroeg Justin. 'Ik hou van je' zei Selena lachend. 'Ja ik ook supper van jou. Kom we gaan naar de Euromast.

'Morgen moet ik naar Ahoy ofzo voor mijn repeptie'. De taxie stopt voor het hotel. Ze stappen in. 'Oke' zegt Selena 'kan ik mee naar die repetitie? Zoniet blijf ik gewoon in het hotel. Dan vermaak ik me wel'. 'Ik denk dat je even in het hotel moet blijven met Christian en Patricia'. 'Geen probleem. Hoelaat denk je dat je weer terug bent?' vraagt Selena. 'Nou ik moet twaalf uur daar zijn en ik denk dat ik pas zeven uur in de avond terug ben' zegt Justin. Inmiddels zijn ze aangekomen bij de Euromast.

Reageer (1)

  • littlexwolf

    gaat Biebertje ook lief doen voor zn vriendinnetje mt valentijn morgen? :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen