Foto bij *8

8e hoofdstuk al weer. Waarschijnlijk komt er zometeen ook nog een negende :-) hopelijk vinden jullie het spannend. Ik ben een bieber fan dus het is niet zo dat ik het leuk vindt dat Justin ziek... i love him (wilde het even zeggen)
veel plezier

reacties en abbo's zouden leuk zijn :$

Ik lag nog steeds in het ziekenhuis en ik had duizenden vragen in mijn hoofd. Komt het allemaal goed? Weten mijn vrienden dit al? Weet Jasmine het al? En ga zo maar door. Maar een vraag kon ik maar niet loslaten: ga ik dood? Het bleef telkens in mijn hoofd. Ik wil nog niet dood...

Het was al tegen de avond aan het worden. Gelukkig hadden die dokters dat ellendige gordijn rond mijn bed weggehaald zo kon ik tenminste een beetje kijken naar wat er gebeurden. Aan de linkerkant van mijn bed was een raam, rechts was de deur naar de ziekenhuis gangen. Naast de deur was een kleine wastafel. Ik lag alleen in een kamer.

Mijn moeder kwam binnen gelopen. 'Hey hoe voel je je?'. 'Gaat wel beetje benauwd maar dat voel ik al de hele tijd' zei ik. 'Ja schat dat zal ook wel zo blijven. Uit de foto's van je longen is te zien dat je hele erge slechten longen hebt. Dat is gekomen toen je bent gaan groeien in je puberteit'. 'Mam?' vroeg ik voorzichtig 'ga ik dood?' 'Dat weet ik niet..' je hoorde dat ze een brok in haar keel had. 'De pers weet zeker al dat ik hier lig?' vroeg ik. 'Ja maar ik heb gezegd dat je gewoon in het ziekenhuis ligt voor je longen en dat ze moesten stoppen met komen'. Ik zuchtte van opluchting de pers kon zo vervelend zijn. 'Mag ik zo even op mijn iphone ik moet Jasmine even bellen. Ik zou morgen met haar afspreken'. 'Wie is Jasmine' vroeg mijn moeder verbaasd. 'Dat is een meisje dat ik heb ontmoet toen ik uit was geweest met Chaz en Ryan'. 'Ja is goed maar dat is het enigste je mag niet teveel inspanningen hebben van de dokter'. Mijn moeder pakte mijn iphone voor me. 'Ik ga zo even langs huis ik slaap hier ook moet ik nog wat voor je meenemen?'. 'Hoelang moet ik hier blijven?' vroeg ik. 'Dat ligt eraan hoe het met je gaat. Nu mag je nog niet weg in ieder geval'. 'Nou neem dan maar gewoon mee wat jij denkt dat ik nodig heb en neem een paar stripboeken mee anders ga ik me dood vervelen'. 'Oke schat dan zie ik je zo' ze gaf me een kus op mijn voorhoofd dat doet ze altijd en ze liep de kamer uit.

Reageer (4)

  • xBoyfriend

    ooww zo zielig!

    1 decennium geleden
  • Yasmien

    Awhh best zielig.

    1 decennium geleden
  • Sannnexo

    Verder <33

    1 decennium geleden
  • biebersex

    snel verder jij!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen