Foto bij Hoofdstuk 21.

Er kwamen verschillende mensen uit het vliegtuig maar niet mijn mensen. Uiteindelijk als laatste zag ik Justin, Ryan, Chaz en Christian. Wat zagen ze er anders uit dan voor de webcam. Ik zag dat ze hun koffers al gevonden hadden en deze kant op kwamen. Justin zat rond te kijken of hij mij zag, toen hij me zag kwam hij naar me toe gerend. "Deniseeeeee" schreeuwde hij. Ik zwaaide en liep richting hun. "hee" zei ik. "wat een geweldig shirt heb je aan" zei Justin. "dankje, dat was je verrassing" Justin lachte. "dit is Ryan, dat is Christian en dat is Chaz" stelde Justin de 3 jongens voor. "hoi, ik ben Denise" zei ik en ik gaf ze alle drie een knuffel. "komen jullie mee, mijn pa staat te wachten tot we komen" zei ik en ik begon al te lopen. "Denise, vertel eens, wat gaan we allemaal doen?" vroeg Christian. "PARTY ALL NIGHT LONG" schreeuwde Chaz waardoor ik moest lachen. We liepen naar buiten en het viel me wel op dat niemand Justin had herkend. we kwamen bij de auto van mijn pa en mijn pa stapte uit om de kofferbak open te doen. "hier deze moet er ook nog in" zei ik en ik wees naar Christian. "deze ook nog" riep Christian en hij wees naar mij. Ik voelde twee armen rond mijn middel en werd op getild, Bij Christian gebeurde het zelfde. Ik keen en zag dat Justin mij had op getild en Christian werd gedragen door Ryan. Chaz lag op de grond te lachen. "jussttiihhnn zet me neeeeerr" gilde ik. "nee dat doe ik niet" zei hij lachend. "HEEEELLLPP IK WORD ONTVOERD HEEELLPP" gilde Christian over het hele parkeerterrein. Nu moest ik ook lachen. Justin liet me los en ik liep naar Chaz toe. "als oke?" vroeg ik aan hem. Hij moest zo hard lachen dat hij geen antwoord kon geven. Ryan had Christian nog steeds vast en hij wilde hem in de kofferbak leggen. "nou kom op jongens" zei mijn vader die de hele tijd aan het toe kijken was. Ik hielp Chaz omhoog en we gingen in de auto zitten. Justin kwam naast me zitten en Ryan had Christian ondertussen los gelaten ze kwam ook de auto in. Ik pakte mijn telefoon en ging op twitter.
XXDenise: @litllecbeadles in de kofferbak proberen te stoppen, @itsryanbutler , @justinbieber , @chazsmo3rs
Justin keek mee en begon te lachen. "wat gaan we nou allemaal doen dit weekend?" vroeg Ryan. "feesten" zei ik. "dan word dit een geweldig weekend" zei Chaz lachend.

Reageer (1)

  • celinexJB

    Yeaah christian en justin zijn zooo lief <3 hehehe miss word chris wel verliefd op denise ^.^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen