Foto bij Het oogcontact

Ik liep rustig naar mijn 8ste uur lokaal en plofte neer op een stoel van achter. Het lokaal was nogal leeg en ik keek naar de deur. Er stromen een paar mensen binnen, niemand boeiend. Ik pak mijn kladblok en begin er wat op te tekenen, ik was niet goed het was gewoon een tijd killer. Ik hoorde wat mensen praten en zeuren, toen hoorde ik de leerkracht binnen komen. 'Bonjour!' Yay ik had frans, ik was er bar slecht in en daarom zat ik hier nog een extra uur. Ik hoorde de leerkracht wat mompelen van ; 'Waar is Elisa?' Ik keek even op en fronste even. 'Hu?' Ik kende geen Elisa en dat was niet zo een goed teken want ik ken iedereen. Nog geen 4sec later liep er een meisje met lang bruin haar en een witte brede grijns binnen. 'Sorry, mevrouw ik werd opgehouden in de gang.' Ik keek naar haar en glimlachte even, eindelijk eens iets boeiend in mijn 8ste. Ze zag me kijken en keek mijn richting in. Ik had niet door dat ik nog al opvallend aan het staren was, tot ze op eens met een blij handje naar me zwaaide. Ik keek even verlegen wat niet veel gebeurt en keek toen maar weer naar mijn krabsel op mijn kladblok.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen