Foto bij Hoofdstuk 20.

Mijn ma parkeerde de auto en we liepen samen naar binnen. Ik zag wat vriendinnen van mijn ma staan met hun dochters. "Hallo Annemieke" zei een van de vriendinnen. "Hallo Alice, dit is mijn dochter Denise" zei mijn ma tegen de vrouw die Alice heette. ""dit is mijn dochter Anne-beau" Toen ik die naam hoorde was het eerste dat door mijn hoofd ging whatthe- "Hallo Denise" zei Anne-beau. Ze sprak mijn naam heel raar uit echt met zo'n kak stem. "Hoi" zei ik heel droog en ik ging op een stoel zitten. Ik had gelogen toen ik zei dat we naar de hel gingen, vergeleken met dit was de hel de hemel. Ik pakte mijn telefoon en startte twitter op.
XXDenise: ik ben hier dood aan het gaan. Maar over een paar uurtjes met @justinbieber , @chazsom3rs , @itsryanbutler en @littlecbeadles. Mijn moeder was inmiddels ook gaan zitten en was aan het praten met mensen. Ik zag dat Justin op twitter was.
justinbieber: internet in het vliegtuig wat wil een mens nog meer?]
XXDenise: @justinbieber hier weg, ik word gek van de manier waarop iedereen hier praat.

justinbieber: @XXDenise denk maar aan wat we gaan doen als wij er zijn ;D

XXDenise: @justinbieber Party All Night Long bby!

"Denise, met wie ben je aan het praten?" vroeg Anne-beau. "met Justin, Justin Bieber als je het wil weten" zei ik chagrijnig. "echt? ken jij hem?" "ja" ik ging weer verder op mijn telefoon.
chazsom3rs: @XXDenise ik doe mee!

XXDenise: @chazsom3rs okee! Wij gaan losss ;D

chazsom3rs: @XXDenise jeah! echt wel

XXDenise: @justinbieber ben je er?

justinbieber: @XXDenise jaa, ik lees jou gesprek met Chaz, maar het is een beetje druk met mijn geweldige fans.

XXDenise: @justinbieber ik heb nog een verrassing voor je als je hier bent

justinbieber: @XXDenise vertel

XXDenise: @justinbieber nee, maar tweet ff wanneer er word gezegd dat jullie gaan landen.

justinbieber: @XXdenise oke zal ik doen

XXDenise: Verder dood gaan, weg #totstraks #schatjess

ik stopte mijn telefoon weg in mijn tas."Annemieke, gaan we zo naar huis, ik moet mij nog klaar maken voor als ik Justin op ga halen" zei ik heel beleefd. "natuurlijk lieverd, sorry dames maar wij moeten gaan, nog een prettige avond verder." zei mijn moeder en we liepen weg. eindelijk weg! we kwamen thuis aan en ik liep gelijk naar boven, nu ging ik wel douchen. Toen ik onder de douche vandaag kwam föhnde ik mijn haar droog en stijlde het. ik koos speciaal voor Justin dit omdat er op het shirt stond 'Justin Bieber favorite girl'. Dat was zijn verrassing. Ik keek op mijn telefoon om te kijken of Justin al getweet had dat ze gingen landen. Hij had nog niks getweet. ik legde mijn telefoon neer. Ik deed wat make-up op en deed de ketting om die ik van Justin had gekregen. Ik liep naar beneden en vroeg of mijn pa me alvast naar het vliegveld kon brengen, dan was ik maar wat eerder. "zijn we er al bijna?" vroeg ik. "over tien minuten zijn we er" kreeg ik als antwoord. ik voelde mijn telefoon trillen. snel keek ik.
justinbieber: @XXDenise we landen over 20 minuten.
Ik zal er 10 minuten te vroeg zijn, dan had ik 10 minuten om te kijken op welke landingsbaan ze landen. "we zijn er" zei mijn pa en ik stapte uit. ik liep naar binnen en zocht op alle borden om te kijken waar ze zouden gaan landen. Na 5 minuten stond ik op de goede plek te wachtten. Ik zag het vliegtuig landen en stoppen. Ze waren in Nederland

Reageer (1)

  • celinexJB

    Yeeeaay jb in nl :D hahah als ze twitteren zie je steeds xDstaan leuke storyy iloveit

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen