Foto bij Het begin

'LOUIS!' Hoorde ik hard achter me roepen, Sylvia. Ze was verliefd op me al van het begin van het jaar en dat verstopte ze niet, net zo als ik niet verstopte dat ik haar niets moest. 'Jaa?' Mompelde ik uit en keek even naar achter naar haar. 'Wil je woensdag wat met me doen?' Vroeg ze met haar dwing blik. Ik keek haar aan en haalde mijn hand even door mijn haar. 'Nou uhm, ik denk dat ik al iets met Jay geen doen.' Haar blik veranderde snel naar een pruillipje. 'Misschien kan ik volgende week wel maar dat zeg ik je nog wel.' Ik liep snel verder en zuchtte even diep. God het werd moeilijker en moeilijker om haar af te wijzen. Ik ging me er niet overdruk maken en liep door naar Jay. Ik grijnsde en gaf hem een vuistje. 'Heey dude, we gaan woensdag iets doen hea.' Ik grinnikte en keek naar hem. Hij fronste even en grijnsde toen. 'Is goed hoor, je komt maar naar mijn huis.' Ik knikte en keek naar hem. 'En wat doe je vandaag nog?' Mijn gezicht betrok even. 'Ik heb weer een 8ste.' Mompelde ik. Jay moest even lachen en keek naar me. 'Is toch leuk tussen je beste vrienden.' Ik fronste even. 'Tuurlijk!' De bel ging en de lessen begonnen weer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen